Pressemeddelelse 7. december 2020

Mano Dark Grey – fra april 2021. Vejl. udsalgspris ca. 75.114 kr. inkl. skabe, greb, sokkel og bordplade, ekskl. vask, armatur og hvidevarer. Mano fås nu i hvid, sort og mørkegrå.

To stilsikre køkkennyheder fra foråret 2021:

Mano og Tinta:

Grøn revolution og ny farve

I over 37 år har Kvik skabt danske designkøkkener, hvor design, funktionalitet og en overraskende lav pris mødes i perfekt harmoni. Nu løftes barren yderligere: Kvik vil skabe Danmarks mest bæredygtige køkkener. 2021 bliver en milepæl for den ambition, når to af Kviks mest ikoniske køkkenserier får en helt ny, luksuriøs mørkegrå overflade i genanvendte PET-flasker.

Manos fronter med kerne af FSC-certificeret træ har fået ny, klimavenlig overflade, idet de mørkegrå og hvide versioner nu er beklædt med en overflade af genanvendte PET-flasker. Den nye overflade er en ægte Kvik-innovation, der er lige så nem at vedligeholde og rar at røre ved, som den er miljøbevidst. Dermed er Mano et endnu stærkere og mere bæredygtigt valg, til glæde for kommende generationer - både i den moderne loftlejlighed og det klassiske familiehjem.

To-skuffeløsninger, frisider til gulv, rolige overflader og slanke linjer giver Tinta et udseende, der skaber associationer til møbeldesign i boligens øvrige rum. Det er endda muligt at sætte sit personlige præg på designet ved at vælge kontrasterende farver på listerne bag skuffer og låger. Vælg det rolige look med tone i tone-farver eller fremhæv køkkenets linjer med en af de 10 forskellige kulører, der kan skabe mere eller mindre kontrast til Tintas fronter - også den nye mørkegrå.

Ønsker du senere at ændre udtrykket på dit køkken, kan du let skifte farve på listerne og få et helt nyt udseende - og dermed forlænge levetiden på dit Tinta køkken.

Tinta Dark Grey

Vejl. udsalgspris ca. 34.439 kr.

Inkl. skabe, greb, sokkel og bordplade.

Ekskl. vask, armatur og hvidevarer.

Alle billeder i denne pressemeddelelse kan hentes i høj opløsning ved at klikke på billedet. Har du brug for andre billeder af Kviks produkter, så klik på knappen herunder.

Billedmateriale

Du finder en herlig mængde billeder af Kviks køkkener, garderobe- og badeværelsesmøbler på FRIDAYs billedbank

Ønsker du supplerende informationer om Kvik, er du velkommen til at kontakte:

Marketing Manager, Anna Grethe Jørgensen

agj@kvik.com, tel. +45 2098 4422

www.kvik.dk/mere-om-kvik

Forhandlere:

www.kvik.dk

Om Kvik

Siden 1983 har Kvik levereret dansk design til overraskende lave priser. Kvik har i dag mere end 150 franchisebutikker i 11 lande. Kvik har et klart mål om at blive CO2-neutrale i 2022. Kvik er en del af den svenske koncern Ballingslöv International AB, som er en af de førende aktører inden for køkken og bad i Skandinavien og Storbritannien. Læs mere på Kvik.dk og mere om Kviks bæredygtighedsrejse på kvik.dk/mere-om-kvik/sustainability