Succesfuld Slagelse-virksomhed kan fejre 20-års jubilæum

20-ÅRS JUBILÆUM: Serieiværksætteren Pia Larsen kan d. 1. juni fejre sit 20-års jubilæum med vikarbureauet Top Partners, som leverer kvalificerede og engagerede vikarer til sundhedssektoren og det pædagogiske område

Pia Larsen er oprindeligt uddannet sygeplejerske, og det var muligheden for større selvbestemmelse og arbejdstider for sundhedspersonalet, som var baggrunden for Top Partners. I begyndelsen arbejdede Pia Larsen ved siden af Top Partners, men i 2003 gik hun på fuld tid ind i virksomheden, som hurtigt tog fart. Grundlæggeren havde nemlig mange gode idéer til at forbedre den branche, hun selv kommer fra, ligesom hun havde en stor lyst til kunne gøre en forskel for mennesker - både kunderne og sine ansatte.

Top Partners udviklede sig hurtigt til mere end et vikarbureau. I dag tilbyder de også rengøring i private hjem under fritvalgsordningen og pædagoger til en række forskellige støtteordninger, som sker i tæt samarbejde med psykologer. Top Partners har 12 ansatte på kontoret i Slagelse, som dækker det meste af Sjælland.

Foruden Top Partners står Pia Larsen også bag CarePartner, Top Hjernetræning og flere mindre virksomheder. Alle grundlagt af Pia Larsen, som har sin passion for at gøre en forskel for mennesker med i alt sit arbejde.

Privat bor Pia Larsen i Slagelse min sin kæreste og deres tvillinger på 10 år.

Billede kan downloades her:

Pia Larsen.jpg
Pia.jpeg