14. marts 2019

BRUG DIN KØKKENVÆGT TIL MERE END AT VEJE MEL

Soehnle er en ægte klassiker indenfor køkkenvægte, og gang på gang har Soehnle udviklet køkkenvægte, hvor der lige er tænkt lidt ekstra over såvel design som funktion - og nu har Soehnle gjort det igen.

Soehnle Page Profi 200 kan veje tre gange så meget som de gængse køkkenvægte, så nu kan du ikke bare slå ekstra store brød op. Du kan også bruge din køkkenvægt til at veje æblehøsten og kartoflerne samt fx pakker til forsendelse og vægten af håndbagagen. Køkkenvægten vejer desuden med interval på 1 g., hvilket også gør den velegnet til at veje helt små mængder - fx krydderier.

Den ekstra store flade gør det let at placere en stor skål, en pakke, en gryde e.l. på vægten, uden at du skal bekymre dig om, hvorvidt det, du vejer, falder af vægten.

Displayet er designet med tanke på brugervenlighed og er derfor oplyst og ekstra stort. Det er desuden placeret, så du også kan se det, selvom du vejer en større ting.

Soehnle Page Profi 200´s tynde design giver den et let og elegant udtryk til trods for den store kapacitet. Den er designet i rustfrit stål, som gør den hygiejnisk og let at rengøre.

Malene Yding, PR - Tlf.: +45 21573767 Mail: may@fh-as.dk
soehnleshop.dk

F&H of Scandinavia A/S - Gl. Skivevej 70 - DK-8800 Viborg - Tel: +45 8928 1300 - E-mail: info@fh-as.dk