Minimalistisk douchetoilet i AquaClean-serien

1. april 2019

Designeren bag Geberit AquaClean Sela er Christoph Behling, der bl.a. har designet for TAG Heuer og Reeebok. Med sit elegante design passer det nye douchetoilet ind i den minimalistiske stil, de fleste af os foretrækker på badeværelset.

Pris DKK 19.995

Klik på billederne for at downloade i høj opløsning.

NYHED
Toilettet, der gemmer på en spa-oplevelse

Det innovative douchetoilet, der erstatter toiletpapir med skyl med kropsvarmt vand, vinder større og større udbredelse i Norden. Luksus, komfort og hygiejne er nøgleordene – og så er det nye toilet Geberit AquaClean Sela mere elegant end nogensinde før.

Ved første øjekast ligner det et klassisk toilet. Men det nye AquaClean Sela fra Geberit er et stilfuldt douchetoilet, der med sit tidsløse og funktionelle design gør det til en uundværlig del af badeværelset. Især når du får øjnene op for, hvad der adskiller dig fra traditionelle toiletter og oplever, hvordan noget så hverdagsagtigt som et toiletbesøg ved hjælp af innovativ teknologi kan forvandle sig til en blid og behagelig oplevelse.

"Undersøgelser viser, at 47 procent af danskerne faktisk føler sig beskidte efter at have brugt et traditionelt toilet. Derfor oplever vi også, at når først folk har vænnet sig til douchetoilettet og dets funktioner, vil de ikke gå tilbage. Det er hverdagsforkælelse forklædt i et funktionelt og minimalistisk design, og det tiltrækker de fleste, der kan lide luksus," siger Nina Slothuus Nielsen, marketingchef hos Geberit.

Højeste standarder inden for teknologiske løsninger

Geberits serie af douchetoiletter hedder AquaClean. Den seneste nyhed, Sela, blev oprindeligt lanceret i 2013, men har nu fået tilført en række features og et nyt, smidigt design. Toilettet har naturligvis alle de klassiske funktioner fra et Geberit AquaClean-toilet, som fx den unikke WhirlSpray doucheteknologi, der giver behagelig og grundig rengøring med lavt vandforbrug. TurboFlush-teknologien giver lydløs, men grundig udskylning. Det betyder, at du roligt kan skylle ud, selv når hele huset er gået i seng. Den intelligente skylleteknologi og alle forbindelser til elektronik og vand er ligesom luftudsugerenheden, der sørger for, at dit badeværelse altid er behageligt at være på, smukt integrerede i selve toilettets keramik. Med den tilhørende fjernbetjening kan du oven i købet have din egen brugerprofil og præindstille vandmængde, ligesom toilettet har automatisk afkalkning og orienteringslys.

AquaClean Sela er skabt af designeren Christoph Behling, der bl.a. står bag en række verdenskendte design for TAG Heuer.

Det nye Geberit AquaClean Sela er i butikkerne fra 1. april 2019.

Et praktisk orienteringslys er akkurat lysende nok til at guide den tissetrængende om natten – og gør det samtidig lettere at falde i søvn igen, fordi du ikke behøver at tænde andre lamper på badeværelset.

Geberit AquaClean Sela er kendetegnet ved materialer af høj kvalitet og enkelt design, der matcher de fleste indretninger.

Blid og grundig: Med sin blide brusestråle af vand og luft giver den unikke WhirlSpray doucheteknologi behagelig og grundig rengøring kombineret med et lille vandforbrug.

Belejlig betjening: Du styrer toilettets funktioner med en enkel og intuitiv fjernbetjening. Du kan oven i købet have dine personlige indstillinger.

Gå til Geberits imagebank

Geberit – intellligent design til badeværelset
En virksomhed i bevægelse. Sådan beskrives virksomheden Geberit bedst. Geberits succes skyldes firmaets evne til med over 140 års erfaring i bagagen at tænke innovativt og skabe effektive produkter i høj kvalitet og smukt design. Geberit begyndte som en familiedrevet virksomhed og er i dag førende på det europæiske marked for sanitetsprodukter og står bag en lang række eksklusive toiletter og tilbehør med intelligente, teknologiske løsninger. Geberit har mere end 12.000 medarbejdere i over 50 lande, som hver dag arbejder på at udvikle, producere og forbedre fremtidens badeværelsesprodukter.

Se mere på geberit.dk.

KONTAKTINFORMATION

For produktinformation og øvrige pressehenvendelser, kontakt

FRIDAY, Anja Hellberg, tlf. 2858 8076, anja@fday.dk