2 stilarter_K3.jpg

Sort og stringent eller gylden dekadence? Betjeningspladen udgør en ikke ubetydelig del af badeværelsets visuelle udtryk, og derfor har Geberit lavet et design, du nemt kan udskifte med et nyt look.

To klik fra en ny stil på badeværelset
 En lille firkant med stor betydning

De seneste år er der dukket en lang række muligheder op for at puffe baderummet ud af den sikre, grå-hvide ramme med kulørte fliser, sorte armaturer og detaljer i messing og kobber. Ét særligt produkt er standard på næsten alle badeværelser: betjeningspladen. Vælger du design fra Geberit, åbner der sig en verden af over 300 forskellige kombinationsmuligheder af overflader, mønstre, og farver, så designet passer præcis til dit nye drømmebad. Også 10 år efter monteringen, hvis du skulle få lyst til en hurtig makeover.

Den gode nyhed er nemlig, at betjeningspladen er en af de ting, det er nem at skifte på badeværelset. Du klikker blot pladen af og klikker en ny på – uden brug af specialudstyr, skruer eller andet. Har du en berøringsfri version, skal der dog lige en elektriker indover.

Geberits betjeningsplader har desuden den fordel, at du kan koble DuoFresh til – en enhed, der automatisk fjerner dårlig lugt, så du med god samvittighed kan efterlade toilettet til næste bruger.

Se, hvor nemt det er at skifte pladen her.

Et udpluk af de 300 muligheder ....

Elegant i mat sort

Når håndklædetørreren, armaturerne og toiletrulleholderen er i mat sort, skal et så centralt design som betjeningspladen naturligvis også være det. Derfor har Geberit lanceret flere varianter i den elegante overflade, der selvfølgelig er behandlet, så den er ridsefri og nem at rengøre.

Leg med kontraster

Med Geberits to kvalitetsdesign Sigma50 og Sigma21 kan du lege med kontrasterne og skabe liv i din indretning. Match matte farver og gyldne metaller, og sæt dit personlige præg på det minimalistiske design.

Geberit – intelligent design til badeværelset
En virksomhed i bevægelse. Sådan beskrives virksomheden Geberit bedst. Geberits succes skyldes firmaets evne til med over 140 års erfaring i bagagen at tænke innovativt og skabe effektive produkter i høj kvalitet og smukt design. Geberit begyndte som en familiedrevet virksomhed og er i dag førende på det europæiske marked for sanitetsprodukter og står bag en lang række eksklusive toiletter og tilbehør med intelligente, teknologiske løsninger. Geberit er til stede i over 50 lande, hvor mere end 12.000 medarbejdere hver dag arbejder på at udvikle, producere og forbedre fremtidens badeværelsesprodukter.

Se mere på geberit.dk.

KONTAKTINFORMATION

For produktinformation og øvrige pressehenvendelser, kontakt

FRIDAY, Katrine Munkeholm, tlf. 2829 7632, katrine@fday.dk