23. april 2020

Luke Herbert-Hansen ny chef for cybersikkerhed hos Capgemini Danmark

IT-konsulentvirksomheden Capgemini Danmark har ansat Luke Herbert-Hansen som ny chef for IT-sikkerhedsforretningen. 38-årige Luke Herbert-Hansen kommer med tung erfaring inden for rådgivning og opbygning af IT-sikkerhed. Han er bl.a. tidligere chef for Risk Management hos F-Secure og chef for cybersecurity consulting hos KPMG og Deloitte.

Hos Capgemini bliver hans opgave at skærpe rådgivningen på IT-sikkerhedsområdet og bringe de globale kompetencer inden for løsninger til cybersikkerhed i spil på det danske marked.

Luke Herbert-Hansen har en PhD i Computer Science fra DTU og en Executive MBA fra London Business School. Han sidder i dag som ekstern rådgiver i LCIK, politiets center for cyberkriminalitet og i EU's enhed for Network and Information Security. Privat er Luke Herbert-Hansen på nippet til at blive far.

Om Capgemini

Capgemini er førende global leverandør af rådgivning, teknologiservices og digital transformation. Med over 50 års erfaring, dyb industrispecifik ekspertise og en lang række ydelser hjælper Capgemini virksomheder og offentlige institutioner med at indfri deres forretningsmæssige ambitioner - fra strategi over udvikling og til effektiv it-drift. I Danmark har Capgemini ca. 300 ansatte. Med overtagelsen af virksomheden Altran i april 2020 beskæftiger Capgemini Gruppen over 270.000 medarbejdere i ca. 50 lande. Den samlede gruppe omsatte i 2019 for €17 milliarder. Se mere på www.capgemini.com

Luke 1_lavere.jpg
200423_Navnenyt_Luke_Herbert-Hansen.docx