27. mai 2019

Gled din indre konditor

Det er mange måter å pynte kaker og desserter på. Elsker du å sjonglere mousse og smørkrem for å lage fantasifulle mønstre, lage marsipanblomster og dekorere kakekantene så de blir ekstra fine? Da blir sannsynligvis de nye redskapene fra Blomsterbergs dine nye yndlingsleker.

Blomsterbergs munnstykkesett

Du kan enkelt bytte mellom munnstykkene, slik at det blir enda morsommere å dekorere med topping i forskjellige farger og mønstre. Bruk dem gjerne sammen med Blomsterbergs dekorasjonssprøyteposer, der du bare trenger å klippe et lite hull. Kr. 219,00

Blomsterbergs utstikkersett

Med disse blomsterstemplene kan du lage de fineste små blomstene. Kjevle ut marsipan, sugarpaste eller fondant tynt, og stikk ut. Du kan enkelt skyve ut blomstene med stempelet. Legg gjerne blomstene på en bit skumgummi og lag små fordypninger med en av dekorasjonspinnene hvis du ønsker at blomsten skal ha litt buet form. Lag små «knopper» som en fin avslutning. Kr. 69,00