Bedre opbevaring by Wirth
Maj 2019

Opbevaring på spa-måden

Sæt håndklæderne til vægs med by Wirths Towel Rack, l 125 x b 24 x h 62 cm.

Vejl. udsalgspris DKK 499 vejl. FSC-certificeret eg, olieret, sæbebehandlet, røget eller sortlakeret, stel i matsort stål.

En velordnet stabel af lækre frottéhåndklæder, der bare venter på at smyge sig om din hud. Towel Rack fra by Wirth holder styr på cirka seks fede badehåndklæder, mens den oser langt væk af hjemmespa og velvære.

På samme tid overskudsagtig og pladsbesparende - sådan er by Wirths nye Towel Rack. To enkle stålbøjler i matsort finish holder samling på dine håndklæder; rul dem og stabel dem, cirka seks styk i højden. Det sparer plads, ser lækkert ud og håndklæderne er altid fristende klar til brug.

En ekstra lille finesse ved Towel Rack er monteringen. Selve beslaget er nemlig skjult af to lister i massiv, FSC-certificeret egetræ, der matcher by Wirths øvrige sortiment til badeværelset. Listerne fås i fire typer finish: olieret, sæbebehandlet, røget og sortlakeret.

Mere spa-stemning

Den uundværlige knagerække er endnu en af de klassiske accessories, by Wirth har kastet sig over med deres lyst til at re-designe hverdagens hjælpere. Inspirationen kommer fra den gode, gamle knagerække med helt regulære knager til håndklæder, badesvamp og meget mere.

'Rack' fås i to størrelser, så den passer til både små og store hjem – på badeværelset, i køkkenet, entreen osv. Stroppen og stangen er fastgjort til hinanden, så stangen ikke drejer under håndklædernes vægt.

Knagerække
'Rack 4 Dots' & 'Rack 6 Dots'
Kernelæder og eg i natur, røget eller sortlakeret med 4 eller 6 knager.
L 51,5 cm eller 80.5
Vejl. udsalgspris DKK 799 & DKK 999

Toiletrulleholder
'Hands On'
Kernelæder og eg i natur, røget eller sortlakeret
H 13 x b 15 cm
Vejl. udsalgspris DKK 349

Dobbelt smart

Udstyr badeværelset med hjælp til både det ene og det andet. 'Double Loop' er en dobbelt-knage med to monterede lykker i kernelæder. Brug den fx. til håndklæde og badehåndklæde. Knoppen er lavet præcis så lang, så du også kan bruge den som knage, hvis det kniber med pladsen.

Vægophæng
'Double Loop'
Kernelæder og eg i natur, røget og sortlakeret
1,8 x 10/13cm
Vejl. udsalgspris DKK 299

Alle highres fotos fra by Wirth kan downloades på fdaylife.dk.

Har du spørgsmål til produkterne, eller ønsker du at låne produkter til styling, bedes du kontakte Karsten Keinicke på 60 830 230 eller karsten@fday.dk

DESIGN THAT LOVES GROWING OLD

By Wirths design er skabt til en lang levetid. Det er funktionelt hverdagsdesign, der kan tåle at blive brugt - i mange år. Derfor bruger det danske designfirma udelukkende ærlige naturmaterialer som vegetabilsk garvet kernelæder og FSC-certificeret eg, der ældes med ynde. Materialer i høj kvalitet, der bogstaveligt talt dufter af ægte håndværk.

Bag by Wirth står Sune og Signe Wirth Engelund. Sammen designer de firmaets tidsløse produkter ud fra visionen om, at hvert eneste design skal kunne mere, end du umiddelbart forventer. På få år har by Wirth etableret sig på en lang række internationale markeder med sin danske, funktionelle tilgang til design.

www.bywirth.com

FRIDAY -  Bredgade 25 F, 5. sal  - 1260 København K