30. oktober 2018

Ny serie med utraditionelt jule-look fra Södahl

Södahl har med ´December´ skabt en ny, sjov og uhøjtidelig serie, der passer perfekt til den moderne famiilie, hvor julemånedens skal emme af sjov og leg. Stilen er grafisk med et let retro-inspireret look. Hyggeligt, naivt og fyldt med små, finurlige detaljer, som vækker jubel hos hele familien.

I serien findes der duge, kalenderlys, pakkekalender, adventslys, kagedåse og papirservietter.

Södahl ´December´ er for børn og barnlige sjæle, som bare elsker jul.

På dugene kan du finde tallene fra 1 til 24 gemt imellem sjove, grafiske julefigurer. Hvem finder først dagens tal, når man samles om bordet til morgenmaden, eller når man kommer hjem efter en lang dag? Jagten på det gemte tal kan sætte gang i samtaler og små hyggestunder med de yngste, som må lede lidt for at finde dagens tal.

På kalenderlyset er tallene ligeledes spredt omkring lyset, så der er en lille udfordring i at holde øje med, at man nu ikke brænder lyset for langt ned. Ja, selv på kagedåsens design skal man lede efter tallet for at få lov til at tage en lille hjemmebagt pebernød.

Der findes også en klassisk jule-pakkekalender med gyldne messingringe, hvor der kan hænge små overraskelser til børnene hver dag hele december.

Selvsamme figurer pynter på de 4 adventslys og de fine papirservietter, så bordet kan pyntes fint op, når der serveres æbleskiver og andre lækkerier om søndagen.

Södahl December Adventslys, vejl. kr. 99,95

Södahl December Papirservietter, 20 stk., 3- lag, vejl. kr. 39,95

Södahl December Kalenderlys, vejl. kr. 79,95

Södahl December Bomuldsdug, vejl. kr. 249,95 for 140x270 cm