Foreningsnyt 11. november 2021

unknown documenttype 'template' 11. november 2021

Information om Corona-pas, valg til folkeoplysningsudvalg og brugerbestyrelse, mv.

Genindførsel af Coronapas

Regeringen har besluttet at genindføre krav om coronapas fra fredag den 12. november og foreløbig en måned frem. Det betyder, at personer på 15 år eller derover skal vise coronapas for at få adgang til lokaliteter og arrangementer med over 200 deltagere indendørs og 2.000 deltagere udendørs. Det gælder, uanset om der er tale om siddende eller stående personer. Der vil være krav om coronapas følgende steder på Kulturområdet:

• Tilskuere til koncerter og scenekunstforestillinger mv.
  • Gæster til forevisninger i biografer eller lignende og storskærmsarrangementer
  • Betalende tilskuere ved idræt
  • Besøgende i museer, kunsthaller og lignende.
  • Deltagere til folkeoplysning, herunder aftenskoler, daghøjskoler og Folkeuniversitetet
  • Gæster i svømmehaller

Kravet om coronapas gælder for tilskuere, kunder, besøgende og deltagere mv. de pågældende steder. Det betyder fx, at der ikke vil være krav om coronapas for fx idrætsudøvere, scenekunstnerne eller øvrige ansatte, frivillige mv. Frivillige på steder, der er omfattet af krav om coronapas, opfordres til selv at leve op til kravet.

Valg til Folkeoplysningsudvalget og Brugerbestyrelse

Husk at der er valg af foreningsrepræsentanter til Folkeoplysningsudvalget og Brugerbestyrelsen ved Glostrup Idrætsanlæg den 25. november 2022.

Valg til Brugerbestyrelsen er kl. 17 og til Folkeoplysningsudvalget er kl. 17.30 i Fællessal 1 i Glostrup Fritidscenter.

Læs mere om valget her

Invitation til frivillighedsarrangement

Herunder finder du invitation til frivillighedsarrangement i Glostrup Bio. Del den gerne med alle de frivillige i din forening. Læs mere og tilmeld dig her.