FORENINGSNYT

Foreningsnyt december 2019

unknown documenttype 'template' 6. december 2019

Foreningsnyt om ansøgning om haller, sale og mødelokaler samt inspiration til fondsansøgninger.

Ansøgning om haller og sale

Vi nærmer os tiden for fordeling af haller, sale og svømmehal for sæsonen 1. august 2020 - 30. juni 2022. Ansøgningsfristen er 20. januar 2020. I år skal alle der ønsker tider i den faste fordeling ansøge i halbooking. Læs mere i brevet herunder. Vi har lavet en vejledning til hvordan du ansøger om tider i Halbooking, som du også finder herunder. Mødelokaler er undtaget denne ansøgningsrunde. Læs mere i næste nyhed.

Brev til alle der skal ansøge om lokaler i den faste fordeling .pdf
Foreningsvejledning i sæsonbooking til fast fordeling i Halbooking 2020-2022.pdf

Ansøgning om mødelokaler

Det gamle Ungdomscenter skal bygges om til forenings-, medborger-, og kulturhus. Det forventes på nuværende tidspunkt, at lokalerne er klar til brug ca. 1. november 2020. I den forbindelse lukkes mødefaciliteterne i Fritidscenteret. Derfor forlænges den eksisterende fordeling af tider i alle mødelokaler indtil det nye hus kan tages i brug.

Der er derfor ikke som sædvanligt ansøgningsfrist den 20. januar.

Når den endelige indflytningsdato kendes, vil der blive fastsat en ny ansøgningsfrist.

Læs mere i brevet herunder.

Brev til mødelokalebrugere.pdf

Sådan søger du fonde

Har du brug for at søge midler til projekter/aktiviteter i din forening? Så har vi oprettet en side på vores Frivillighedsportal, hvor du finder inspiration. Her finder du bl.a. en video med Peter Erkman fra Køgesepejderne, som har stor succes med at søge fonde.

Læs mere om fondsansøgninger

Glædelig jul og godt nytår

Til sidst vil vi gerne fra Team Kultur og Idræt ønske alle en glædelig jul og et godt nytår samt en tak for