Geberit Smyle: Moderne funktionalitet

Januar 2021

Geberit Smyle håndvask, fra DKK 1.071, Smyle underskab, fra DKK 5.406, Smyle mellemhøjt skab, DKK 4.208, Smyle sideskab, fra DKK 3.009, Smyle væghængt toilet, fra DKK 1.859. Alle priser er vejlendende.

Moderne design til en attraktiv pris:
Smyle gentænker formerne på badeværelset

Geberit har hidtil været mest kendt for mere praktiske elementer på badeværelset som betjeningsplader og den skjulte cisterne, men nu er Geberit klar med den nye designserie Smyle, der gentænker badeværelsets design.

Verden over er Geberit anerkendt for deres innovative tilgang til 'behind the wall'-udstyr til badeværelset. Med den nye designserie Geberit Smyle kombinerer Geberit deres ekstraordinære kendskab til design og funktionalitet i én komplet badeværelsesserie, der inkluderer møbler, håndvaske, toiletter og bidet.

"Badeværelset er som udgangspunkt et kompliceret rum at indrette. Geberit er den eneste producent, hvor man har mulighed for at vælge både toilet, møbler og spejle i samme høje kvalitet. Og her kan vi oven i købet tilbyde det hele i samme design – og endda på et begrænset budget. Det giver både en særlig kreativ frihed og er enormt nemt for kunden," siger produktchef Per Holleufer fra Geberit.

Geberit Smyle-serien byder helt ekstraordinært på et firkantet toilet med glatte, afrundede kanter. De karakteristiske kanter er en del af Geberit Smyles udtryk, der går igen i både møbler, toiletter og håndvaske, så du nemt kan opnå et sammenhængende designsprog i badeværelset:

"Det firkantede design med glatte, afrundede kanter gentages i hver detalje – også på håndtagene, der giver en strømlinet overgang fra håndvask til skab," siger produktchef Per Holleufer fra Geberit.

Optimal opbevaring og overblik
Vælg mellem åbne eller lukkede skabe og tre duschfarver eller nøddetræ. Alle sideskabe leveres med en beskyttende glasplade for at beskytte overfladen og forlænge levetiden på badeværelset. Hylderne kan nemt placeres i kabinettet alt efter dine behov, mens de smarte skillevægge i skufferne kan bruges til at organisere og skabe orden i sådan en grad, der ville imponere selv Marie Kondo.

Geberit Smyle-serien fås i hvid højglas, lava mat, sandgrå højglans og nøddetræ.

Geberit – intelligent design til badeværelset

150 års ekspertise inden for badeværelser

I mange årtier har Geberit været go-to-selskabet for dem, der søger design af høj kvalitet indenfor sanitære produkter, såsom toiletter, møbler og cisterner. Virksomheden er en af Europas førende producenter på området med et dybt og lidenskabeligt fokus på produktets levetid, funktionalitet og design.

Geberit Group, der har hovedkontor i Schweiz, beskæftiger mere end 12.000 medarbejdere i over 40 lande.

Læs mere på geberit.dk.

KONTAKTINFORMATION

For produktinformation og øvrige pressehenvendelser, kontakt

FRIDAY, Anja Hellberg, tlf. 2858 8076, anja@fday.dk