En nostalgisk julehilsen

26. november 2020

Har du også minder, der trænger til at blive støvet af?

De bedste juleminder varer for evigt

Bang & Olufsen har i år fejret sin 95 års-fødselsdag med en parade af lanceringer, hvor der er blevet kræset ekstra meget for den danske designvirksomheds tre kendetegn: design, lyd og mesterligt håndværk. En af årets mest omtalte lanceringer har fået hovedrollen i B&Os nye julefilm, der hylder de særlige minder, som lyd kan skabe.

Du kan se filmen på dette link.

B&O vil samtidig benytte lejligheden til at ønske god jul til alle jer, der er med til at udbrede kendskabet til vores produkter og vores brand. En virksomhed, der for 95 år siden startede som en lille radioproducent i Struer, og i dag er en af verdens førende livsstilsbrands inden for lyd.

Det giver sig selv, at uden jeres hjælp havde vi slet ikke nået så mange mennesker, og det er vi dybt taknemlige for 🙏🏻

Vi ønsker jer alle en rigtig god jul – måske én af slagsen, hvor I får skabt et nyt juleminde?

Årets jubilæums-lanceringer fra Bang & Olufsen:

Beogram 4000c

"Det var oplagt at lade den nænsomt renoverede Beogram 4002-pladespiller spille en fremtrædende rolle i en film, der skal illustrere 'Crafting memories since 1925'. Det er en fantastisk hyldest til Bang & Olufsens tidløse design og dedikerede tilgang til langtidsholdbart håndværk," fortæller Paul Collins, der som Creative Director har været med til at skabe den nye film.

Lanceret oktober 2020 i 95 eksemplarer.

Beogram H95

... er 95 års historie opsummeret i ét mesterværk. 95 nummererede eksemplarer blev revet væk på få timer, men heldigvis er der flere på lager, for anmelderne skamroser de eksklusive høretelefoner: "Exceptionel kvalitet", "Hvis det er selvforkælelse og kompromisløs luksus, du er på udkig efter, behøver du ikke lede længere" og "Selv etuiet er et af de smukkeste, jeg har set" er blot nogle af de ord, anmelderne har beskrevet H95 med.

Lanceret august 2020.

Golden Collection

Ni af Bang & Olufsens mest populære design genskabt med detaljer i guldfarvet aluminium, tekstiler i subtile jordfarver, ægte lammeskind, massiv eg og Carrara-marmor. De ni nye produkter er Beosound Balance, Beoplay A9, Beosound 2, Beosound A1, Beoplay H95, Beoplay E8, Beovision Harmony, Beolab 50 og Beolab 90.

Lanceret november 2020.

KONTAKT

Har du spørgsmål til produkterne, eller ønsker du at låne Bang & Olufsen-produkter til test eller foto, kontakt Anja Helberg på tlf. 2858 8076 eller anja@fday.dk.
Highres billeder af hele Bang & Olufsens kollektion kan hentes på dette link eller via FRIDAYs imagebank fdaylife.dk.

FRIDAY -  Bredgade 25 F, 4. sal  - 1260 København K