Ovale nyheder til badeværelset

Badeværelset er det sted i huset, hvor det er allermest vigtigt med god belysning. Her har vi brug for både varmt, blødt og funktionelt lys, så lyset passer både til at lægge makeup og til de tidlige morgentimer, hvor øjnene ikke har tåler alt for megen lys, men hvor lyset blot skal skabe varme og en hyggelig atmosfære.

Rundt spejl med lys fra Geberit Option kollektionen. Ø 90, 5810 kr. Her i kombination med badeværelsesmøbler fra Geberit iCon i lys eg. Klik på billedet for at downloade i high-res.

Det nye spejlsortiment fra Geberit kombinerer det bedste fra de to verdener og er med til at skabe den perfekte stemning på badeværelset. Geberit Option spejlene kommer både som runde, ovale, firkantede, store og små, så du kan vælge den stil, der matcher dine præferencer og dit badeværelse. De nye spejle kommer med energibesparende LED-lys, der skaber et varmt lys og en hyggelig stemning på badeværelset.

Rundt spejl med direkte og indirekte lys fra Geberit Option kollektionen. Spejlet fås i størrelserne: Ø 50, 60, 75 og 90 cm. Vejl. udsalgspris fra 3943 kr.

OVALE FORMER

Et ovalt spejl med bløde former giver et elegant, let og legende udtryk på badeværelset.

Spejlet måler 60x80 cm og kan hænge både vertikalt og horisontalt. Geberit Option Oval har indirekte lys integreret, som giver spejlet et let svævende look.

2023_iCon Bathroom with washplace and Option Mirror Oval cross_light on_with separate switch_Original.jpg

Ovalt spejl med lys fra Geberit Option kollektionen. Kan monteres horisontalt eller vertikalt. Her sammensat med Geberit iCon møbler. Vejl. udsalgspris: 2905 kr.

Geberit iCon møbler og håndvask i lys eg med tre skuffer. Vejl. udsalgspris: 13668 kr.

Geberit – intelligent design til badeværelset
En virksomhed i bevægelse. Sådan beskrives virksomheden Geberit bedst. Geberits succes skyldes firmaets evne til med over 150 års erfaring i bagagen at tænke innovativt og skabe effektive produkter i høj kvalitet og smukt design. Geberit begyndte som en familiedrevet virksomhed og er i dag førende på det europæiske marked for sanitetsprodukter og står bag en lang række eksklusive toiletter og tilbehør med intelligente, teknologiske løsninger. Geberit er til stede i over 50 lande, hvor mere end 12.000 medarbejdere hver dag arbejder på at udvikle, producere og forbedre fremtidens badeværelsesprodukter.

Se mere på geberit.dk.

KONTAKTINFORMATION

For produktinformation og øvrige pressehenvendelser,

kontakt Katrine Munkeholm, tlf. 2829 7632, katrine@fday.dk