Nyt familiemedlem i Scala-serien

Sublimt håndværk

– nu med plads til to

bywirth-Filigran-tree-oak-Big-black-Christmas-stick-0101-web.jpg

Scala Bench Small – lækkert snedkerhåndværk i Scala-serien, oprindeligt udviklet af byWirth til Aarhus Teater. Den nye størrelse har – på opfordring fra utallige kunder – nu plads til to. DKK 3.700. Brug den i entréen som en lille siddeplads til små og store, når skoene skal snøres.
KLIK PÅ BILLEDET FOR AT DOWNLOADE I HIGHRES.

Scala-serien fra byWirth fejrer to års-jubilæum med en lille ny: Scala Bench Small. En topersoners bænk i et praktisk format med alle de velkendte Scala-detaljer.

Scala-serien blev for to år siden skabt til Aarhus Teaters Scala Foyer som en del af en nyindretning. Stregerne til Scala Foyeren og alle møblerne, der skulle til, blev slået af teamet bag byWirth, og de enkle bænke og borde skabt til foyeren er sidenhen blevet en fast del af designfirmaets kollektion – og en stor succes.

Serien er udvidet flere gange, og nu tilføjes en mindre bænk med plads til to. Den nye version er sat i verden simpelthen, fordi kunderne havde brug for den!

"Vi oplever tit, at vores kunder udvikler videre på vores produkter og ønsker sig nye varianter, fordi vores design er enkelt og letforståeligt. Scala-serien har borde, bænk og barstol – men vores kunder savnede en kort bænk til hjemmets mindre rum; entréen, badeværelset eller køkkenet. Den får de nu," siger Sune Wirth Engelund fra byWirth.

Blandt Scala-bænkens omhyggelige snedkerdetaljer er det fine 'løft' på sædets kant, den smalle slids i sædet, der holder den valgfri hynde fast, og de smalle stivere under sædet, der giver ekstra opbevaringsplads. Læg også mærke til, at benene er ført hele vejen igennem sædet, så de danner et fint mønster på oversiden.

bywirth-Filigran-tree-medium-Smoked-oak-Christmas-stick-02-web-scaled.jpg

byWirth lægger som altid stor vægt på det gode håndværk. Scala Bench Small er udarbejdet efter de bedste håndværkstraditioner i FSC-certificeret egetræ og i en kvalitet, der kan holde i generationer.

Scala Bench Small

Nature, oiled, smoked og black DKK 3.700

Hynde i læder DKK 1.200

Hynde i Kvadrat-stof DKK 850

Nærmeste forhandler

samt webshop:

www.bywirth.dk

bywirth-Christmas-candle-stick-rectangle-01-web.jpg

Scala Bench Small - er fin som ekstra fralægningsplads på badeværelset. Med et udvalg af lækre sæber, olier og et tykt badehåndklæde får du hurtigt den helt rigtige spa-stemning.

KLIK PÅ BILLEDET FOR AT DOWNLOADE I HIGHRES.

Scala Bench Small er ægte håndværk i FSC-certificeret egetræ, og leveres i fire overflader: nature, oiled, smoked og black.

Scala_Bench_small_nature.jpg
Scala_Bench_small_oiled.jpg

Scala_Bench_small_smoked.jpg
Scala_Bench_small_black.jpg

bywirth-scala-barstool-alle-nature-kvadrat_print.jpg

Nærmeste forhandler og webshop:

www.bywirth.dk

Alle highres fotos fra byWirth kan downloades på fdaylife.dk,

eller simpelthen ved at klikke på billederne i denne pressemeddelelse.

Har du spørgsmål til produkterne, eller ønsker du at låne produkter til styling, bedes du kontakte Karsten Keinicke på 60 830 230 eller karsten@fday.dk

FRIDAY -  Bredgade 25 F, 4. sal  - 1260 København K