Møbler til hverdagens mest værdifulde øjeblikke
Oktober 2018

Fantasifuld leg på lækreste vis

De klassiske folde ud-møbler fra danske by KlipKlap har fået flere farver, som gør det endnu lettere at give børnene et sted, der opfordrer til leg og frirum, uden at du behøver gå på kompromis med æstetikken. Nye design gør det samtidig nemmere at placere møblerne fritstående.

KK 3 Fold Sofa XL Soft Oeko-Tex 100 certificeret koldskum har eget ryglæn og kan derfor stå frit i rummet. Toplag af memory-skum og slidstærkt betræk i Oeko-Tex 100 certificeret tekstil. Fås i Dark Blue, Multi Grey og Blue Grey. DKK 8.800

Kvalitet for livet
Stilfuld og slidstærk er kodeordene i by KlipKlaps serie af multifunktionelle møbler. Ingen andre multimadrasser på markedet har så høj slidstyrke som tekstilet (120.000 Martindale). Også miljøet er der tænkt på med både Oeko-Tex certificeret koldskum og betræk.

Puf, stol eller madras

Kun fantasien sætter grænser med KK 4 Fold, som forvandles fra skammel til hyggekrog på få sekunder. Eller fra hoppemadras til lektielæsnings-flyder. Modellerne fås i henholdsvisfra 13 og 12 forskellige farver, fra grå- til blå- og grønlige nuancer, så de passer ind i enhver stil. Enkelte by KlipKlap-modeller kan også tilvælges med farvede knapper,  der bryder det enkle look med plet af orange eller grøn og tilføjer et lille twist til det stilrene.

KK 4 Fold fås fra DKK 2.500 kr.

To sprøde efterårsfarver

Det bliver ikke mere hyggeligt end en fredag eftermiddag i denne stol med en god billedbog (eller iPad'en, hvis vi nu skal være helt realistiske). KK Kids Chair er udstyret med en lille lomme på siden, som kan gemme en mindre skat, og er desuden i letvægtsmateriale, så barnet selv kan bugsere rundt med den, når bamserne holder te-selskab i den anden ende af rummet. De to nye farver, Mustard og Soft Rose, fås på KK Kids Chair, KK Kids Chair XL og Kids Sofa.

KK Kids Chair passer til de 0-3 årige, men fås også i en XL til dem på 2-6 år.

KK Kids Chair

Design: TB Design

Materialer: Oeko-Tex certificeret koldskum

Oeko-Tex certificeret betræk 120.000 Martindale. Vælg mellem 14 farver.

KK Kids Chair

Fra DKK 1.700

KK 3 Fold fås i 12 farver og forskellige typer tekstiler. Det er møblet, der ikke har sin faste plads, men som lynhurtigt bliver uundværlig i både køkken, stue og børneværelse. Foldes ud til 150x180 cm, fra DKK 5.400.

KK 3 Fold Sofa, kan også stå frit på gulvet og hvile på eget ryglæn. Fås i seks farver, bredde 120 cm, kan foldes ud til max 210 cm, så den også kan bruges til overnattende gæster, fra DKK 6.900.

Alle highres fotos fra by KlipKlap kan downloades på fdaylife.dk.

Har du spørgsmål til produkterne, eller ønsker du at låne produkter til styling, bedes du kontakte Anja Hellberg på tlf. 2858 8076 eller anja@fday.dk.

Eksklusive designmøbler, der kan lidt mere end forventet

by KlipKlap blev stiftet af Pia Lauritsen i 2011 med en vision om at skabe multifunktionelle møbler i et design og i materialer, der kan holde i mange år. Det aarhusianske firma skaber møbler, der følger med - med tiden og med dig.

by KlipKlaps originale foldemadras fra 2011 følger med fra kravlestadiet til teenageværelset og videre til gæsteværelset. På samme måde kan deres daybeds skifte karakter og formål ved at rykke rundt på hynder og puder og ændre farve, så den kan bruges præcis der, hvor det lige nu giver mening for dig. by KlipKlaps møbler skal forkæle øjet, udfordre og overraske. Give mulighed for fornyelse og gøre plads til din unikke personlighed. Derfor stræber firmaet efter, at alle deres design kan lidt mere, end du forventer.

Se mere på byklipklap.com.

FRIDAY -  Bredgade 25 F, 5. sal  - 1260 København K