Foreningsnyt september 2021

unknown documenttype 'template' 14. september 2021

Foreningsnyt om den gode velkomst, frivilligfejring og lederpriser.

Fyraftensmøder og forløb med DGI

Kære alle der har deltaget i fyraftensmøder ifm. vores samarbejde med DGI - om at få flere børn og unge ind i foreningslivet i Glostrup.

Det har været en fornøjelse at mærke jeres engagement og interesse for emnet. Herunder finder du materialet fra det tredje og sidste fyraftensmøde om Den gode velkomst og Forældrene på banen. Hvis der er spørgsmål til materialet, er I velkomne til at skrive Sidsel på Sidsel.vinther@glostrup.dk.

Hvis du og din forening har mod på mere, så er der stadig mulighed for, at en enkelt forening får tilknyttet en DGI konsulent til at komme i gang med en udviklingsproces. Hvis I vil høre mere om jeres muligheder, skal i ligeledes kontakte Sidsel på ovenstående mail.

Skru op for fællesskabet og den gode velkomst - Glostrup august 2021.pdf
38488_A4_Quickguide_bestyrelsen (1).pdf
38488_A4_Quickguide_trænere (2).pdf

Lederpriser

Glostrup Kommunalbestyrelse uddeler hvert år i januar foreningslederpriser, som overrækkes ved den årlige idrætsreception. Vil du indstille en til årets lederpriser, skal vi have en begrundet indstilling senest 15. oktober. Indstillingen sendes til kultur@glostrup.dk.

Frivilligfejring - du kan stadig nå at tilmelde dig

Den 16. september er der deadline for at tilmelde sig årets frivillighedsarrangement. Frivillighedsarrangementet finder sted søndag den 19. september kl. 11-14 i Glostruphallen. Tilmeld dig her: www.glostrup.dk/frivilligfredag. Hent invitationen via linket herunder, og send den rundt til alle frivillige i din forening.

Frivillighedsfejring 2021 - invitation

Foreningskonference 2022

Sæt kryds i kalenderen lørdag den 12. marts 2022, hvor det igen er blevet tid til foreningskonference. Invitation og nærmere information følger på et senere tidspunkt.