8 november 2018

Sprid mys i badrummet

Badrummet är inte ett rum att uppehålla sig i på samma sätt som vardagsrummet eller köket. Det är ett rum där vi ofta föredrar att vara ensamma, och ett rum som inom de senaste åren har kommit mer i fokus. Det får gärna vara lika välinrättat som resten av vårt hem och invitera till att det är här vi tar ett litet andningsrum och hittar en liten ficka av välbefinnande och ro.

Ett mysigt rum med ett varmt och intimt uttryck är något de flesta av oss drömmer om, och med en grön planta i en rustik, grovt flätad kruka, en liten möbel i trä, mörka, lugna färger, väldoftande tvål, en vacker spegel med mässingskant, ett levande ljus och inte minst mjuka textilier kan du göra mycket för att skapa en personlig och mysig stämning.

Handdukar och badrumsmattor ger en bättre akustik, och de kraftiga, vävda textilierna signalerar kvalitet och wellness - en skön badrumsmatta säkrar dessutom att du håller fötterna varma, vilket också ökar ´myskänslan´.

I Södahls kollektion finns en mängd härliga produkter till badrummet, så du kan understryka just den stämning du önskar. På bilden ses Södahl Connect duschdraperi och Södahl Connect badrumsmatta, som är designade i harmoniska, enfärgade kontrastfärger, och som uttryckker det lugna och långsamma livet med hemmet som den trygga basen. Handdukarna hedder Södahl Fragment, där stilen är skandinavisk och mättad med wellbeing. Handdukarne är grafiskt vackra och enkla med doubleface, så du får en ekstra inredningsfärg till skänks i kombinationen av två härliga färger.

Malene Yding, may@fh-as.dk, 0045 21573767, kitchenlivingdining.se

F&H of Scandinavia A/S - Gl. Skivevej 70 - DK-8800 Viborg - Tel: +45 8928 1300 - E-mail: info@fh-as.dk

Social media icon Social media icon