Design med stærk tiltrækning
Marts 2019

Hylde med styr på

knive og opskrifter

by Wirth Magnet Shelf, længde 40 eller længde 60 x d 4,4 d h 5 cm. Vejl. udsalgspris DKK 399 og DKK 549. FSC-certificeret eg, olieret, sæbebehandlet, røget eller sortlakeret monteres med skruer og rawlplugs.

Ny, enkel hylde fra by Wirth viser dine kogebøger frem og er samtidig perfekt opbevaring af dine bedste køkkenknive

by Wirth er velkendt for enkelt design i ægte naturmaterialer med overraskende funktionalitet. Magnet Shelf er det nyeste eksempel på den sunde designfilosofi. En enkel liste i massiv, FSC-certificeret egetræ til montering på køkkenvæggen. Listens forkant er let forhøjet, så den giver fin plads til, at du kan stille dine favorit-kogebøger med fronten udad - eller opslået på opskriften, mens du har hænderne dybt begravet i bolledejen.

Som med alle øvrige by Wirth-design er der også et add-on til Magnet Shelf. Bag den lækre egetræsoverflade med de fine åretegninger gemmer der sig en række supermagneter. Dermed dublerer Magnet Shelf som knivholder. De ekstra stærke magneter giver mulighed for at have dine mest benyttede knive lige ved hånden, samtidig med at det bløde egetræ nænsomt sikrer, at knivens æg ikke bliver sløv eller hakket. En løsning, der er langt at foretrække fremfor det sædvanlige virvar af knive og grej i den øverste køkkenskuffe.

Lækkert quick fix
En hurtig måde at friske køkken eller badeværelse op på er med nye håndgreb, og Wood Knot Small, Medium og Big egner sig fortræffeligt til den opgave. Wood Knot-serien er i massiv egetræ, og den flotte struktur i farverne nature, smoked eller black giver en elegant kontrast til både et hvidt og sort køkken - eller det kulørte. Og så matcher de Magnet Shelf fortræffeligt.

Nye beslag gør montering enkel og sørger samtidig for, at Wood Knot vender den rigtige side opad.

Small Ø 28 mm, vejl. udsalgspris DKK 180

Medium Ø 40 mm, vejl. udsalgspris DKK 150

TIP

Magnet Shelf kan også med fordel bruges til at bringe orden på entreens mange løsdele. Brug selve hylden til avis, breve og måske et sted at mellemlande din smartphone, mens frakken hænges på bøjle. Nøglerne? Dem klikker du blot på den magnetiske forkant - så hænger de der og venter på dig, næste gang du skal på farten.

by Wirth Magnet Shelf fås i to længder, 40 cm og 60 cm., i olieret eg, sæbebehandlet eg, røget eg og sortlakeret. Selvfølgelig er alt træ FSC-certificeret.

Mere orden

Denne kalender er så uendelig i sin idé, at du sagtens kan investere i den midt på året og holde styr på egne og familiens gøremål. 'Planner Board' er lavet af en plade i birkefiner, papir og læderophæng. På strimlen i højre side noteres højtider som fx fødselsdage, og disse kan genbruges år efter år. Kalenderen med datoer købes for to år ad gangen, pt. 2019/20. Herefter køber du blot en ny kalender til 'Planner Board'.

Planner Board i kernelæder og birk 40 x 40 cm
Vejl. udsalgspris DKK 449

Coat Hanger i lys kernelæder, 100 x 36 cm
Vejl. udsalgspris DKK 649

... og lidt kaos

Wood Knot i flere formater skal helst opsættes lidt kaotisk i entreen – så får de et næsten grafisk udtryk og bliver til en vægdekoration i sig selv. En praktisk vægdekoration, der dublerer som parkeringsplads for jakker, frakker og tasker.

Her har vi suppleret med Coat Hanger - to læderbøjler på snor, så du kan hænge dem over Wood Knot og vise din yndlingsjakke fra sin bedste side.

Alle highres fotos fra by Wirth kan downloades på fdaylife.dk.

Har du spørgsmål til produkterne, eller ønsker du at låne produkter til styling, bedes du kontakte Karsten Keinicke på 60 830 230 eller karsten@fday.dk

DESIGN THAT LOVES GROWING OLD

By Wirths design er skabt til en lang levetid. Det er funktionelt hverdagsdesign, der kan tåle at blive brugt - i mange år. Derfor bruger det danske designfirma udelukkende ærlige naturmaterialer som vegetabilsk garvet kernelæder og FSC-certificeret eg, der ældes med ynde. Materialer i høj kvalitet, der bogstaveligt talt dufter af ægte håndværk.

Bag by Wirth står Sune og Signe Wirth Engelund. Sammen designer de firmaets tidsløse produkter ud fra visionen om, at hvert eneste design skal kunne mere, end du umiddelbart forventer. På få år har by Wirth etableret sig på en lang række internationale markeder med sin danske, funktionelle tilgang til design.

www.bywirth.com

FRIDAY -  Bredgade 25 F, 5. sal  - 1260 København K