Trykplader med ekstra features

8. juli 2019

Geberit er førende i betjeningsplader – også kaldet trykplader – til toilettet. Et fuldstændig uundværligt design til hverdagen, som kan indeholde flere funktioner, end du lige regner med.

Klik på billederne for at downloade i høj opløsning.

Intelligent hverdags-design

Hvad du ønsker, skal du få. Det kunne være overskriften på Geberits store udvalg af betjeningsplader, hvoraf flere gemmer på ekstra funktioner, som mange slet ikke er klar over, at de kan få til badeværelset. Vidste du fx, at du kan få en trykplade, der også kan suge lugt væk fra toilettet?

Få det fulde overblik over Geberits trykplader på dette link.

Den, du slet ikke behøver at røre

Badeværelset er et af de rum, hvor bakterier rigtig har mulighed for at holde fest. Der findes dog flere måder at skrue ned for party-stemningen på. En af de mest effektive er en trykplade, som du slet ikke skal røre ved for at aktivere skyllet. Du fører blot hånden hen over stort eller lille skyl – og så er du samtidig sikret en trykplade, der holder sig flot og skinnende ren – fri for generende fingeraftryk.

Betjeningsplade, Sigma80, fås med fem forskellige farver lys og i sort eller spejlglas.
Vejl. udsalgspris DKK 9.993.

Sluger den dårlige lugt

Det er svært at undgå uønsket lugt på badeværelset, men med Geberit DuoFresh kommer du i hvert fald lynhurtigt af med den ubehagelige lugt. Systemet går automatisk i gang, når du har brugt toilettet, og slukker igen, når det har gjort sit arbejde.

DuoFresh skal bruges i sammenhæng med Geberit indbygnignscisterne. Fås i flere forskellige design, her er vist Sigma50, vejl. udsalgspris med DuoFresh DKK 6.400.

Gå efter lyset

Vælger du en betjeningsplade med lugtudsugning, giver det den ekstra fordel, at du automatisk får et indbygget LED-orienteringslys. Lige under betjeningspladen vil et diskret lys lede dig til toilet

Betjeningsplade, Sigma50, vejl. udsalgspris DKK 2.301.

Og så den, du selv designer

Hvis intet på standardhylderne matcher dine ønsker, giver Geberit dig også mulighed for at give din trykplade præcis den overflade, du ønsker. Når du køber Sigma01, følger der en skabelon med, hvorefter du fx kan få en murer til at skære en flise ud, der matcher bagvæggen, eller du kan sætte et billede eller tapet efter eget valg ind rundt om selve knapperne.

Med Geberits customized trykplader kan du gøre pladen så diskret som muligt ved hjælp af fx tapet. Her er det Sigma50. Vejl. udsalgspris DKK 2.301 ekskl. bagplade.

Flere af Geberits trykplader kan designes efter dit ønske. Her er det Sigma21. Vejl. udsalgspris DKK 2.301 ekskl. bagplade.

Geberit – intellligent design til badeværelset
En virksomhed i bevægelse. Sådan beskrives virksomheden Geberit bedst. Geberits succes skyldes firmaets evne til med over 140 års erfaring i bagagen at tænke innovativt og skabe effektive produkter i høj kvalitet og smukt design. Geberit begyndte som en familiedrevet virksomhed og er i dag førende på det europæiske marked for sanitetsprodukter og står bag en lang række eksklusive toiletter og tilbehør med intelligente, teknologiske løsninger. Geberit har mere end 12.000 medarbejdere i over 50 lande, som hver dag arbejder på at udvikle, producere og forbedre fremtidens badeværelsesprodukter.

Se mere på geberit.dk.

KONTAKTINFORMATION

For produktinformation og øvrige pressehenvendelser, kontakt

FRIDAY, Anja Hellberg, tlf. 2858 8076, anja@fday.dk