Eksklusivitet til dit badeværelse

26. november 2018

AquaClean Tuma Comfort: Fås i alpin hvid, glas hvid, glas sort og børstet stål. Priser fra DKK 17.295

FRIDAY og Geberit i nyt samarbejde:

Innovative gadgets til dit badeværelse

Teknologien er for alvor på vej ind på badeværelset, og som pionerer for det intelligente toilet står schweiziske Geberit. Det er ikke længe siden, at douchetoilettet var tabu – noget, vi grinede af, når vi rejste i Østen. I dag vinder den innovative løsning frem på de danske badeværelser.

En virksomhed i bevægelse. Sådan beskrives virksomheden Geberit bedst. Geberits succes skyldes firmaets evne til med over 140 års erfaring i bagagen at tænke innovativt og skabe effektive produkter i høj kvalitet og smukt design.

Geberit begyndte som en familiedrevet virksomhed og er i dag førende på det europæiske marked for sanitetsprodukter og står bag en lang række eksklusive toiletter og tilbehør med intelligente, teknologiske løsninger.

AquaClean – toiletter der rykker ved din forestilling

Forestil dig, at du aldrig igen skulle slæbe toiletpapir hjem fra supermarkedet. Aldrig mere skulle sidde på et koldt toiletsæde. Aldrig mere skulle røre ved et toiletbræt.

Med douchetoiletterne Tuma og Mera fra Geberits AquaClean serie kan dette let blive en realitet. Et douchetoilet giver dig grundig, men blid rengøring med kropsvarmt vand, hver gang du har været på toilettet. Vandet er varmt fra starten – og når du er ren, er toilettet udstyret med en blæser, der tørrer vandet væk. Toiletbrættet har sædevarme og suger automatisk dårlig lugt væk. Perfekt udstyret til det luksuriøse badeværelse, hvor forkælelsen er total.

En hverdagsluksus

Det er toilettet, som du ikke før har set. Og hvis du tror, at douchetoiletter kun er til ældre mennesker, tager du grundigt fejl. Interessen fra en bred kundegruppe er stærkt stigende herhjemme, og bl.a. hygiejneaspektet tæller højt for mange: Douchetoilettet vil med sikkerhed efterlade dig med en renere følelse, end du er vant til efter et toiletbesøg.

En anden grund er, at douchetoilettet er fremtidens toilet. Så hvis du vil være frontløber på toiletternes svar på Tesla, skal du gå efter et AquaClean.

Der er masser af spændende tiltag i pipeline – så stay tuned!

Allerede nu finder du link til billeder af AquaClean på fdaylife.dk.

Billeder af Geberit AquaClean-serien:

AquaClean Tuma Comfort kombinerer et slankt og elegant design med avanceret, innovativ teknologi. Priser fra DKK 17.295

Geberit AquaClean Mera er kendetegnet ved materialer af høj kvalitet, bløde linjer og perfekte overgange. Fås i Classic til DKK 29.095 eller Comfort DKK 34.195.

Brug for alenetid? Nyd freden og et øjeblik for dig selv.

AquaClean Mera i farven Chrome. Fra DKK 29.095

AquaClean Mera betjenes ved hjælp af en brugervenlig fjernbetjening. Ud over WhirlSpray-doucheteknologi er toilettet er også forsynet med den innovative TurboFlush-skylleteknologi, et orienteringslys, automatisk toiletlåg, der åbner sig, når du kommer tæt på, sædevarme og indbygget lugtudsugningsenhed.

KONTAKTINFORMATION

For produktinformation og øvrige pressehenvendelser, kontakt

FRIDAY, Anja Hellberg, tlf. 2858 8076, anja@fday.dk

Vi kan ikke trylle, men vil altid gerne prøve!

FRIDAY -  Bredgade 25 F, 5. sal  - 1260 København K