Diskret elegance til badet

5. maj 2020

Nyhed fra Geberit:

Funktionalitet forklædt i skarpt design

Geberits CleanLine-serie er gulvafløb udviklet med Geberits sædvanlige blik for detaljer og nem installation. Det særlige ved netop CleanLine80 er opsamlingsprofilen, hvor Geberits designteam har udviklet en integreret hældning, som gør det væsentligt nemmere at sikre en ensartet og jævn flisebelægning.

Samtidig er udvalget af farver udvidet til at inkludere champagne samt sort krom, så du nemmere kan integrere afløbet med resten af stilen i badeværelset. Sammen med den traditionelle version i rustfrit stål har de alle fået en speciel overfladefinish, som er delvis poleret og delvist børstet. Det sikrer både nem rengøring og et elegant udseende i mange år.

Fokus på detaljen

Ud over de nævnte features har CleanLine80 naturligvis også de samme fordele som resten af CleanLine-kollektionen, som fx præinstalleret membran fra fabrikken samt en patenteret hårsi, der nemt kan tages op.

CleanLine80 afløbsrende 90-135 cm, 4.630 kr.

Geberit – intelligent design til badeværelset
En virksomhed i bevægelse. Sådan beskrives virksomheden Geberit bedst. Geberits succes skyldes firmaets evne til med over 150 års erfaring i bagagen at tænke innovativt og skabe effektive produkter i høj kvalitet og smukt design. Geberit begyndte som en familiedrevet virksomhed og er i dag førende på det europæiske marked for sanitetsprodukter og står bag en lang række eksklusive toiletter og tilbehør med intelligente, teknologiske løsninger. Geberit har mere end 12.000 medarbejdere i over 50 lande, som hver dag arbejder på at udvikle, producere og forbedre fremtidens badeværelsesprodukter.

Se mere på geberit.dk.

KONTAKTINFORMATION

For produktinformation og øvrige pressehenvendelser, kontakt

FRIDAY, Anja Hellberg, tlf. 2858 8076, anja@fday.dk