Rudersdal Kommune

Nyhedsbrev 9. oktober 2019

Nyhedsbrev til virksomheder

Det er tid til at indstille kandidater til Erhvervsprisen 2019

Vær med til at bestemme, hvem der går hjem med Erhvervsprisen 2019, når Rudersdal Kommune endnu engang hylder det lokale erhvervsliv. Netop nu er jagten sat ind på at finde succesfulde, ambitiøse og innovative virksomheder, der i særlig grad har udmærket sig inden for én af følgende tre kategorier:

• Årets sociale profil
  • Årets grønne profil
  • Årets iværksætter

Det er Rudersdal Kommunes Erhvervs- og Vækstråd, der udpeger vinderen, og prisen uddeles en gang om året.

Læs mere om prisen, og hvordan du indstiller en kandidat her

RÅD OG VEJLEDNING OM GRØN OMSTILLING

Ejerne af Deichmann Planter Janne og Søren Johansen sammen med erhvervsudvalgsformand Randi Mondorf, miljø- og teknikformand Court Møller og miljømedarbejder Benedicte Torp Meiling.

Få hjælp til grøn omstilling af din virksomhed

Rudersdal Kommune støtter lokale virksomheder med viden om grøn omstilling og bæredygtig vækst. Plantevirksomheden Deichmann har fået nye vinkler på den grønne rejse efter et besøg af kommunens miljøfolk.

Bliv klogere på miljømærker og miljøledelse den 30. oktober

Overvejer I at få miljøledelsescertifikat i jeres virksomhed eller at miljømærke jeres produkter? Så kom til gratis arrangement om miljøledelse og miljømærker onsdag den 30. oktober i Hillerød.

ERHVERVSARRANGEMENTER

FNs 17 verdensmål - løsninger som en del af forretningsmodellen 7. november 16.30-19 i Vedbæk

Vil du som iværksætter arbejde med FNs 17 Verdensmål? Og vil du basere din forretningsmodel på at sælge løsninger? På workshoppen får du værktøjerne til at kortlægge din egen situation til støtte for udvikling af mål, strategi og kommunikation.

Læs mere og tilmeld dig her

Find kommende erhvervsarrangementer

Du kan altid holde dig opdateret om kommende arrangementer på rudersdal.dk/erhvervsarrangementer

REKRUTTERING

Småjobs - en ny rekrutteringsmulighed

Har du opgaver i din virksomhed, der ikke bliver løst i det daglige? Er der faglærte medarbejdere i din virksomhed, som bruger tid på at løse ufaglærte opgaver?

Så er jobs til borgere på offentlig forsørgelse måske løsningen. Det kan være få ordinære timer om ugen afhængigt af mulighederne og behovet i din virksomhed. Hvis du vil vide mere eller står med et konkret job, er du velkommen til at kontakte Rudersdal Rekruttering på  46 11 31 30 eller på mail på rur@rudersdal.dk.

VIL DU VIDE MERE

Kontakt os på erhververhverv@rudersdal.dk, hvis du har brug for hjælp eller en indgang til kommunen, Erhvervshus Hovedstaden eller andre erhvervspartnere.

Læs mere om erhverv på rudersdal.dk/erhvervsservice

Tilmelding til nyhedsbrev

Hvis der er andre i din virksomhed, som kan have udbytte af at modtage nyhedsbrevet, kan det ske ved at klikke her.

Vi passer på dine data

Vi har kun registreret din e-mail. Denne oplysning bruger vi udelukkende, når vi skal sende nyhedsbrevene ud. Læs mere på rudersdal.dk/minedata

Hvis du ikke længere ønsker at modtage erhvervsnyhedsbrevet, kan du altid afmelde dig via linket nederst i de mails, du modtager. Hvis du afmelder dig, sletter vi dine data, og du vil ikke længere modtage nyhedsmails.

Social media icon Social media icon Social media icon
Rudersdal Kommune