DOMEA

Pressemeddelelse 16. august 2021

Ny projektudviklingschef på plads i Domea.dk

Det bliver Steen Grønholm Thomsen, der sætter sig i den ledige stol som projektudviklingschef hos Domea.dk i Vestdanmark.

Steen-Grønholm-Thomsen_Foto,-Domeadk.png

Steen Grønholm Thomsen. Foto: Domea.dk

Det bliver Steen Grønholm Thomsen, som skal varetage opgaven som projektudviklingschef i Vestdanmark for Domea.dk. Dermed bliver han fremadrettet det naturlige bindeled for de boligselskaber, som står over for at skulle udvikle morgendagens almene boliger i det jyske og fynske.

Steen Grønholm Thomsen er uddannet arkitekt og kommer senest fra en intern stilling som områdechef for Byggeri og byudvikling, Jylland og Fyn. Han glæder sig til at tage fat på de nye udfordringer:

- Noget af det, jeg ser meget frem til i min nye rolle, bliver samarbejdet med boligorganisationer, arkitekter og ingeniører. Det er jo typisk her i processen, at kuglerne bliver støbt og her, vi undersøger, analyserer og finder muligheder sammen. Og det arbejde glæder jeg mig til at være med til at drive fremad.

Steen Grønholm Thomsen overtager stillingen, som har været vakant siden februar, med omgående virkning.

Steen-Grønholm-Thomsen_Foto,-Domeadk.png

Jonas Vadstrup, kommunikationschef, Domea.dk: jov@domea.dk, 26 69 33 90

Brug Domea.dk's presserum for flere nyheder, fakta og baggrundsviden om boligmarkedet samt holdninger til aktuelle tendenser og boligpolitiske dagsordener.
Du kan også her hente billeder og logoer.

Social media icon Social media icon

Domea.dk er en af Danmarks førende udbydere af administration og rådgivning til den almene branche. Vores kunder er almene boligorganisationer, boligadministrationer og kommuner, der tilsammen ejer ca. 60.000 boliger. Vores mission er: Sammen gør vi Danmark til et bedre og billigere sted at bo. Det opnår vi ved at forny det almene fællesskab, fokusere på bæredygtighed samt realisere kundernes individuelle mål, visioner og drømme.