25. oktober 2018

NOVA One & Nova

Baderomsfavoritter i nye farger

Myk å ta på, fin å se på. De nyeste produktene og håndklærne i Nova- og Nova One-baderomsseriene kjennetegnes av myke overflater og myke farger.

Når designet virkelig treffer spikeren på hodet, er det ingen grunn til å holde det for seg selv. Derfor relanserer Zone Denmark sin populære Nova og Nova One-baderomsserie i nye og spennende farger med matchende håndklær.

Myke og friske håndklær sammen med en ny baderomsserie er nesten som å få et helt nytt bad, og derfor relanserer Zone Denmark, det danske designselskapet, to av sine mest populære baderomsserier.

Nova One er en ny fortolkning av den originale Nova-serien av den danske designeren Thomas Dudzinski i et ensfarget utseende. Begge seriene har en silkematt og myk overflate som inviterer deg til å ta på dem og byr på myke og varme kontraster til den friske renheten på badet. Nova One vant German Design Award i 2017 for «spesielt vellykkede løsninger».

Begge seriene relanseres i nye farger i høsten 2018. Nova byr på en ny Soft Grey-nyanse, en klassisk lysegrå som gir en eksklusiv kontrast til samtidens hvite bad, mens Nova One har en Gull Grey-nyanse, en varm, middels grå som fremhever produktenes matte overflater.

Harmoniske nyanser skaper ro og samhørighet, og derfor presenterer Zone Denmark også håndklærne i matchende nyanser i den samme anerkjente kvaliteten som Zone Denmark er kjent for - den populære Oeko-Tex-sertifiserte Classic og den luksuriøse og kjempemyke Prime.

NOVA Såpedispenser, soft grey, kr. 249,00

NOVA Tannbørsteholder, soft grey, kr. 149,00

NOVA Såpskål, soft grey, kr. 149,00

NOVA Toalettbørste, soft grey, kr. 399,00

NOVA Pedalbøtte, soft grey, kr. 699,00

NOVA Såpedispenser, gull grey, kr. 299,00

NOVA Tannbørsteholder, gull grey, kr. 179,00

NOVA Såpskål, gull grey, kr. 149,00

NOVA Toalettbørste, gull grey, kr. 449,00

NOVA Pedalbøtte, gull grey, kr. 699,00

Om Zone Denmark

Zone Danmarks fargerike verden består av funksjonelle og innovative produkter som er vakre og godt gjennomtenkte - og som holder det de lover.

Zone Danmark tolker trenden i sitt design-DNA i tett dialog med en rekke innovative, danske designere. Målet er å være i forkant av trender og å forvandle dem til funksjonell boligdesign som utfordrer konvensjoner, pirrer nysgjerrigheten og forskjønner livet hver dag. Uttrykket er ærlig og minimalistisk, og designen er formgitt i attraktive materialer som er like nyskapende som produktene selv.

IMAGEBANK & PRESS ROOM

Velkommen til vårt digitale showroom for journalister, influencers, partnere og retailers.

Med vårt nye bildearkiv kan du raskt finne inspirasjon, og laste ned de bildene du ønsker.
Besøk oss her:  zonedenmark.presscloud.com

For ytterligere informasjon:

Malene Yding,  PR - Tlf.: 0045 21 57 37 67 Mail:  may@fh-as.dk
Mette Østergaard Gudiksen, Social Media - Tlf.: 0045 88 16 76 54 Mail: mgu@fh-as.dk

Social media icon Social media icon Social media icon

www.zonedenmark.net