14. mai 2019

Derfor blir den justerbare bakerammen ditt nye yndlingsverktøy når du skal bake

Nye Blomsterbergs bakeramme er justerbar, og den lille detaljen betyr at bakerammens funksjonalitet øker betydelig.

At rammen er justerbar gir mange flere bruksområder sammenlignet med en fast bakeramme, og som ethvert annet kjøkkenredskap er det noe Mette Blomsterberg setter stor pris på. Hun elsker redskap som ikke bare kan gjøre én ting:

´Jeg bruker den både til å lage store foccaciabrød, store eller små moussekaker, sjokoladekaker, gulrotkake og alt mulig annet´, Mette Blomsterberg

Blomsterbergs Bakerammen kan settes fra 18 x 25 cm op til 34 x 53 cm, kr. 199,00

Mette Blomsterbergs tips til bruk av bakerammen:

´Plasser formen på en plate som får plass i fryseren, kjøleskapet eller ovnen - alt etter hva du vil bruke bakerammen til. Når du har funnet den riktige størrelsen, legger du en stor bit folie i bunnen av formen, som du bretter opp på utsiden av bakerammen. Da slipper du at mousse og deig renner ut av formen. Du kan eventuelt feste sidene med tape eller metallklemmer hvis du vil.

Husk å smøre formen og folien før steking, og bruk gjerne plastfolie på sidene hvis du lager en moussekake eller lignende. Da gjenstår det bare å si: God fornøyelse´, Mette Blomsterberg

Kontaktopplysninger

Malene Yding, PR - Tlf.: +45 21 57 37 67 Mail: may@fh-as.dk
Mette Østergaard Gudiksen, Social Media - Tlf.: +45 88 16 76 54 Mail: mgu@fh-as.dk