Personlige gulvtæpper

3. januar 2019

Gulvtæppet fylder i dag mere i stuen end tidligere og ligger under både stole og sofaer. Her ses tæppet Raw fra Garant, der fås i den størrelse, du ønsker. Tæppet kan customizes i størrelse og facon. Vejl. udsalgspris DKK 945/kvm.

Gulvtæppet er blevet stuens stjerne

Gulvtæpperne breder sig over større og større flader i vores hjem. Hos Garant er efterspørgslen på store tæpper samt constumized tæpper steget betragteligt de seneste år. Tæpperne skaber ikke bare hygge og lune – de er også en nem genvej til at give vores hjem et personligt udtryk, når du vælger en af de mange muligheder for at lave dit eget design.

Et gulvtæppe er ikke blot et gulvtæppe. Det ved man hos Garant. Her oplever man, at en voksende del af kunderne går efter tæpper, der kan specialbestilles i særlige former – eller i meget store mål, som for eksempel 3 x 4 meter.

Trenden med at lægge et gulvtæppe under hele stuens bløde sofaområde, så det ikke blot ligger under sofabordet, men går langt ind under sofaen - og tæpper under de store, ofte speciallavede langborde – kræver nemlig mere end de klassiske 140 x 200 cm, som standardtæpperne ofte kommer i.

Hos Garant laver man tæpper til ethvert ønske og smag – og valgmulighederne er næsten utallige, når der skal træffes beslutninger om former, materialer og mønstre.

Inspiration fra luksushoteller

Inspirationen til de store tæpper kommer fra den elegante og luksuriøse indretning på hoteller og boutique hoteller, hvor man ofte ser meget tæppe og mindre gulv. Tæpperne giver kant til en bolig, og de kan gøre den personlig og unik – særligt hvis valget falder på et tæppe, der ikke fås som standardvare.

Lad dig inspirere til næste makeover i nedenstående billeder – du kan både tænke rundt, stort og skævt!

Flere ønsker at designe deres eget gulvtæppe. Her ses et eksempel fra Create-kollektionen fra Garant, hvor du selv kan vælge nøjagtig den form og størrelse på tæppet, du ønsker. DKK 945/kvm.

Create i mønsteret Flora fås i mange farver og mønstre – og lige netop den form og størrelse, der passer til dit hjem. DKK 945/kvm.

Et par eksempler på design fra Create-kollektioinen. Fra venstre Springtime, til højre Flora. DKK 945/kvm.

Soft Dreams fra Garant fås i 24 forskellige farver og kan costumizes i facon og størrelse.

Vejl. pris DKK 945/kvm

Højtopløselige fotos og mere info:

Højtopløselige fotos fra Garant kan downloades på fdaylife.dk.

Har du yderligere spørgsmål, eller har du brug for produkter eller billeder fra Garant til styling, foto eller anden form for samarbejde, kontakter du blot marketingassistent Lisbet Dahl Thomsen på tlf. 5084 7324 eller ldt@inbogulve.dk

Garant – eksperter i tæpper, gardiner og gulve

Garant har Danmarks største udvalg af gulve, fliser, gardiner og tæpper og et stort team af dygtige fagfolk over hele landet til at rådgive om netop disse produkter. Det er professionelle folk, der ved, hvad de taler om – så du får mere tid til det, DU synes er sjovt - at skabe dit eget personlige udtryk i dit hjem.

Garant har været igennem – og er stadig – i gang med en relanceringsproces, og derfor vil du løbende bemærke små og store ændringer i din lokale Garant-butik. Se mere på Garant.nu.

FRIDAY -  Bredgade 25 F, 5. sal  - 1260 København K