14. august 2019

Sæt Norden på skemaet - velkommen til et nyt læseår!

Det nye skoleår er netop startet og hos Norden i Skolen tilbyder vi varieret undervisningsmateriale til den nordiske undervisning, nordiske venskabsklasser og endnu flere muligheder for at deltage i Nordisk Skolechat! Vi er klar - er I?

Tilmeld din klasse til Nordisk Skolechat - sådan gør du!

1. Log ind på www.nordeniskolen.org
  2. Vælg et Nordisk Skolechat-arrangement som passer til dit klassetrin på Tilmelding til Nordisk skolechat
  3. Udfyld den korte tilmeldingsformular og klik tilmeld!
  4. Din klasse er nu tilmeldt til Nordisk Skolechat!

Nordisk Skolechat kommer fra og med september til at køre hver måned med et arrangement hver for klassetrin 4-6, 7-10 og gymnasiet! Vores nye sider gør det desuden let at få inspiration og information om Nordisk Skolechat, og du kan som lærer følge med i tilmeldingslisten og se, hvor mange andre klasser der er tilmeldt samme arrangement!

Nordisk Skolechat er sjovere med venner - så sørg for at din nordiske venskabsklasse* også tilmelder sig!

*Ingen venskabsklasse? Find en på www.nordeniskolen.org

Bliv Nordisk Ambassadørklasse på Norden i Skolan

Bliv de første til at bruge det nyeste materiale og vær med til at udvikle undervisningsplatformen, som giver gavn og glæde til lærere i hele Norden! Interesseret? Send en mail til kontakt@nordeniskolen.org

Det er nu lettere og sjovere end nogensinde at sætte Norden på skoleskemaet - hav et godt efterår!

Foreningerne Nordens Forbund

Snaregade 10 A, 3.sal