Foreningsnyt 3. januar 2022

unknown documenttype 'template' 3. januar 2022

Information om ansøgning om lokaler, Glostrup Festival, foreningskonference mv.

Ansøgning om lokaler, haller og sale

Den 4 januar åbner vi op for ansøgning om lån  af mødelokaler, haller og sale i fast fordeling for perioden 1. august  2022 - 31. juli 2024. Ansøgningsrunden gælder alle mødelokaler, idrætsfaciliteter mv. som lånes ud til foreninger.

Ansøgningsfristen er 20. januar, og der skal ansøges i Halbooking. Herunder finder du en vejledning i hvordan du søger lokaler.  Du/I er også meget velkommen til at deltage i Glostrup Idrætsanlægs ansøgningsworkshop, hvor de i står klar til at hjælpe jer med at ansøge:
• Den 06.01.2022 kl. 13-15 i Glostrup Fritidscenter
• Den 12.01.2022 kl. 16-18 i Glostrup Fritidscenter

Vedhæftede filer

Ansøgningsvejledning til fast fordeling (sæsonbooking) i Halbooking 2022-2024.pdf

Foreningskonference 2022 - sæt kryds i kalenderen 12. marts 2022

Foreningskonference - Flyer - 300 dpi.jpg

Vedhæftede filer

Foreningskonference - Flyer

Ansøgning om tilskud til aktiviteter og afregning af tilskud

Ansøgning om aktivitetstislkud og afregning af tilskud til aktiviteter skal som sidste år ske i vores nye selvbetjeningsløsning. Vores leverandør har lovet os, at de har luget ud i de værste børnesygdomme, så vi håber på en mere stabil ansøgningsprocedure i år. Nærmere info og link til skemaet følger snarest. Fristen er som altid 1. marts.

Vil din forening have en bar/bod/aktivitet på Glostrup Festival 2022?

Glostrup Festival 2022 bliver afholdt 27. august. Det bliver en stor festdag med foreningsaktiviteter, musik og forhåbentlig masser af gæster. Vi håber, at rigtig mange foreninger vil deltage som aktører. Foreninger kan deltage med en eller flere af nedenstående:

• En aktivitet i Aktivitetszonen - en sjov leg, en konkurrence eller andet - med mulighed for at tale med potentielle nye medlemmer. Se mere her
  • En bar, madbod, kaffevogn eller lign. med salg  og mulighed for at tjene overskuddet ind til klubkassen. Se mere her
  • Løse en afgrænset opgave fx håndtering af skrald og få mulighed for at tjene lidt til klubkassen.

Er du interesseret i at høre mere, kan du ringe til festivalkoordinator Lotte 20 27 49 58 eller skrive til kultur@glostrup.dk. Hvis du er interesseret i salgsbod - bar, mad eller kaffe - skal du skrive eller ringe senest 1. februar 2022. Hvis du er interesseret i at opstille en aktivitet i Aktivitetszonen skal du skrive eller ringe senest 1. april 2022.