Få hotelstemning på badeværelset

Juni 2020

Ny elegant løsning

på en praktisk udfordring

Overblik og orden – også på badeværelset. byWirth Bathroom Rack, l 47 x b 10 x d 11 cm., vejledende udsalgspris DKK 450.

Tilgængelig fra august.

KLIK PÅ BILLEDET FOR AT DOWNLOADE I HIGHRES.

Praktisk og skønt kan sagtens gå hånd i hånd. Bathroom Rack fra byWirth gør en af hverdagens praktiske nødvendigheder til en overskudsagtig og pladsbesparende luksus.

Snup genvejen til tjekket hotelstemning hjemme på dit eget badeværelse. Bathroom Rack er formgivet med afsæt i byWirths enkle design-dna; to enkle, sorte stålbøjler i mat finish, der giver plads til 3-4 toiletruller, elegant monteret på væggen med to egetræslister. Gennemtænkt design, der sikrer, at du og dine gæster altid har toiletpapir lige ved hånden.

byWirth overlader ingen detaljer til tilfældighederne, og det gælder selvfølgelig også for Bathroom Rack. Monteringen er skjult bag to lister i massiv egetræ fra en FSC-certficeret producent og står i fin kontrast til de rå stålbøjler. Listerne findes i fire  varianter: olieret, sæbebehandlet, røget og sortlakeret.

Og selvfølgelig matcher Bathroom Rack byWirths øvrige sortiment til badeværelset som for eksempel Towel Rack, Toilet Paper Holder og Mirror You.

Som en ekstra fin detalje kan byWirths Bathroom Rack også bruges til opbevaring af små gæstehåndklæder, som man kender det fra mange restauranter.

Rul eller fold gæstehåndklæderne, så ser detbåde lækkert ud, og giver en følelse af ekstra luksus og hygiejnen ved altid at have et friskt håndklæde ved hånden i en travl hverdag.

Vejl. udsalgspris DKK 450

Tilgængelig fra august.

KLIK PÅ BILLEDET FOR AT DOWNLOADE I HIGHRES.

Alle highres fotos fra byWirth kan downloades på fdaylife.dk.

Har du spørgsmål til produkterne, eller ønsker du at låne produkter til styling, bedes du kontakte Karsten Keinicke på 60 830 230 eller karsten@fday.dk

DESIGN THAT LOVES GROWING OLD

byWirths design er skabt til en lang levetid. Det er funktionelt hverdagsdesign, der kan tåle at blive brugt – i mange år. Derfor bruger det danske designfirma udelukkende ærlige naturmaterialer som vegetabilsk garvet kernelæder og egetræ fra skove, der drives bæredygtigt – materialer, der ældes med ynde og bogstaveligt talt dufter af ægte håndværk.

I 2019 opnåede byWirth FSC® certificering under nummer SCS-COC-005763-BJ.

Bag byWirth står Sune og Signe Wirth Engelund. Sammen designer de firmaets tidsløse produkter ud fra visionen om, at hvert eneste design skal kunne mere, end du umiddelbart forventer. På få år har byWirth etableret sig på en lang række internationale markeder med sin danske, funktionelle tilgang til design.

bywirth.com

FRIDAY -  Bredgade 25 F, 5. sal  - 1260 København K