5. april 2019

Tørkestativet du kan åpne og lukke med én hånd

Mange av oss kjenner oss igjen. Vi har hendene fulle av klesvask, men vi må legge den ned for å kunne åpne tørkestativet. Med det nye tørkestativet fra Leifheit kan du holde klesvasken i den ene hånden, og brette ut tørkestativet med den andre.

Med klesvasken i den ene hånden kan du enkelt lukke opp tørkestativet med den andre.

Er du på utkikk etter et tørkestativ av høy kvalitet? Et som har mange gjennomtenkte funksjoner? Som står stabilt, og som varer lenge? Da bør du virkelig vurdere markedets ledende merkevare: Leifheit. I mer enn 50 år har Leifheit utviklet både materialer og teknologi, slik at du kan tørke klesvasken på best mulig måte og med minst mulig innsats.

Med lanseringen av det helt nye tørkestativet har Leifheit gjort det igjen. Leifheit Linopop-up 140 er et praktisk og kompakt paraplytørkestativ med fot, og stativet slås enkelt opp og stenges med én hånd ved hjelp av én knapp. Det tar lite plass ved oppbevaring, og er derfor velegnet til for eksempel campingferien, balkongen og mindre boliger.

Leifheit Linopop-up 140 veier bare ca. 3,5 kg og er enkelt å transportere. Det medfølger et trekk, slik at du kan beskytte stativet mot smuss. Rene snorer gir ren klesvask.

Stativet har 14 meter tørkeplass, noe som tilsvarer én vaskemaskin. Den ytterste rekken av snorer har en bredde på 110 cm, og har derfor god plass til bred klesvask.

Sammenslått høyde 147 cm, oppslått makshøyde 110 cm. Tørkearealet er 83 x 116 cm når stativet er slått ut.

Leifheit Linopop-Up Tørkestativ, veiledende kr 699,00

Kontaktinformasjon:

Malene Yding, PR - Tlf.: +45 21 57 37 67 Mail: may@fh-as.dk
Mette Østergaard Gudiksen, Social Media - Tlf.: +45 88 16 76 54 Mail: mgu@fh-as.dk

F&H of Scandinavia A/S - Gl. Skivevej 70 - DK-8800 Viborg - Tel: +45 8928 1300 - E-mail: info@fh-as.dk