Bang & Olufsen lancerer TV-oplevelse på 1.klasse

10. juni 2021

NA_BV-Contour_Anthracite-Fabric-FloorStand.tif

Tag biografoplevelsen med hjem

Bang & Olufsen lancerer Beovision Contour 55"

Nu udvider Bang & Olufsen sin TV-portefølje med tilføjelsen af det nye Beovision Contour 55", et all in one-TV, der sikrer den ultimative TV- og musikoplevelse ved hjælp af lydteknologi baseret på den prisvindende soundbar, Beosound Stage. Beovision Contour blender ind i hjemmet som et æstetisk designmøbel, der både fås i størrelsen 48" og nu også det større 55".

Udvalgte funktioner:

- Prisvindende lyd, der giver den ultimative lydoplevelse

- Skarp grafik med OLED-skærm

- Tidløst design

- Multiroom-kompatibelt musiksystem med integreret Chromecast, Apple Airplay 2 og Bluetooth

ContourFabricSilverFloorStandFront.tif
ContourWoodBlackAnthraciteFloorStandFront.tif
ContourWoodGoldToneFloorStandFront.tif

Følelsen af at sidde på forreste række

Filosofien bag B&Os Beovision-produkter er, at lyd er halvdelen af billedet. Og med over 100 års erfaring inden for lydinnovation er netop lyden i højsædet i Beovision Contour, der har 11 højttalerenheder og forstærkere, der leverer et nuanceret og kraftfuldt lydsystem med indbygget Dolby Atmos.

Så er du sikret en ægte biografoplevelse på forreste række hjemme i stuen.

Med en OLED-skærm fra LG Electronics får du en realistisk gengivelse med levende farver og en dyb sort, der gør enhver film virkelighedstro.

48640690103_7071a6a471_o.jpg

Et TV med 360-graders design, hvor alle ledninger kan skjules– uanset hvilken vinkel du ser det fra.

Minimalistisk design med skandinaviske detaljer

Beovision Contour er designet, så det æstetisk kan tåle at blive set fra alle vinkler, ligesom det kan placeres både på gulvet, væggen eller bordet.

TV'et er udviklet i samarbejde med den danske designer Torsten Valeur og består af eksklusive materialer i høj kvalitet med tanke på ikke at skabe unødig støj i indretningen.  Selve Contour-rammen er fremstillet af aluminium, der er perfektioneret på Bang & Olufsens fabrik i Stuer, hvor der i årtier er blevet dedikeret håndværk- og ingeninørekspertise inden for netop dette felt.

Contour fås i sølv, sort antracit og en afdæmpet guld med matchende tekstil eller træfiner på højttalerens front. Træfiner fås i lys eller røget eg, der matcher aluminiumsrammen – dermed er du sikret at finde den sammensætning, der passer bedst til lige præcis din indretning.

Tilgængelighed

Beovision Contour 55" med LG TV fås på bang-olufsen.com og i Bang & Olufsen-butikker fra d. 10. juni til en vejledende pris fra 53.000 DKK.

KONTAKT

Har du spørgsmål til produkterne, eller ønsker du at låne Bang & Olufsen-produkter til test eller foto, kontakt Katrine Munkeholm på tlf. 2829 7632 eller katrine@fday.dk

FRIDAY -  Bredgade 25 F, 4. sal  - 1260 København K