28 mars 2019

VARMA OCH GYLLENE KUDDAR FRÅN SÖDAHL

Att skämma bort sig själv och njuta av livet har kommit på dagordningen och vi söker produkter och upplevelser som kan bidra till vårt välbefinnande. Designen ska tilltala alla våra sinnen och understryka olika stämningar - och vi mixar gärna de olika produkterna för att skapa mys och värme och sätta vår personliga prägel på inredningen.

Känslan av lyx framhävs genom sköna detaljer, mjuka kvaliteter och en färgpalett som är intensiv, gyllene och harmonisk.

Södahl Deco knit kudde - stickad och mysig med en härlig twist av äkta handarbete. Här ses kudden i den nya, varma terracotta och den vackra deep green. Södahl In Bloom kudde - de klassiska slingrande blomsterrankorna i ett luftigt mönster ger ett lätt uttryck. Precis som velour är chenille ett härligt, mjukt material som ger en känsla av lyx och elegans. Modest Chenille kudden är stickad och helt enkel och stringent. Stram och ändå delikat och inbjudande.

Södahl Deco knit Kudde 50 x 50 cm terrakotta, kr. 499,00

Södahl Deco knit Kudde 50 x 50 cm Deep green, kr. 499,00

Södahl In Bloom Kudde 50 x 50 cm Lavender, kr. 449,00

Södahl Modest chenille Kudde 40 x 60 cm, kr. 499,00