Autumn news
August 2018

Den nye Duke modulsofa udfylder stuen med smuk fleksibilitet. Og farverne? Ja, dem mikser du, som du har lyst.

Priser fra 2.199 kr. pr. modul

Ny kollektion med plads til personlighed

Pause, Play & Create

Miks flere forskellige slags tekstiler til samme sofa. Vælg selv farverne. Og sæt så de ben under, der passer til lige netop din stil.
Sofakompagniets nye kollektion 'Pause, Play & Create' lægger op til leg i indretningen – både på dining, dazzling og væggen.

En af efterårets store tendenser er taktilitet. Glæden ved at føle på dit møbel – og kunne lide den følelse. Eller blive overrasket over, at sæde og ryg på sofaen er polstret med forskelligt slags stof.

"Der er stor fokus på at kombinere materialer og teksturer denne sæson. Her er Sofakompagniets setup, hvor du som kunde i høj grad selv kan designe dit møbel, perfekt. Vi har øget antallet af kombinationsmuligheder og giver fx vores kunder mulighed for at vælge hvert modul i forskellige materialer på vores nye modulsofa, Duke," siger medstifter og Creative Advisor hos Sofakompagniet, Cathrine Rudolph.

Den nye kollektion bevæger sig også over i spiseområdet med et nyt spisebord og tre nye spisebordsstole. Fokus for alle nyhederne har været at skabe moderne klassikere med legende detaljer og for nogle af nyhedernes vedkommende et industrielt look, som fx spisebordsstolen Ruby.

Sammen med en række nye vægophæng giver det mulighed for at skabe både en helt klassisk indretning med den elskede grå sofa – eller gå lidt mere bananas med velour, fløjl, mix & match af materialer og dekadente messingben.

Se nyhederne herunder. Husk, at vi også meget gerne hjælper med udlån til foto & styling.

Alle billeder i denne mail kan hentes i highres ved at klikke på billedet, eller ved at klikke på linket herunder.

Sofaen Flynn betrukket med et karakteristisk miks af Bouclé Navy Blue og Velour Navy , 2,5 personers sofa, 4.999 kr.

Og så har Flynn som lænestol også sneget sig med i billedet, fra 2.999 kr.

Klassisk moderne. Spisebordsstolen Ruby betrukket med Andie Army giver ægte restaurantstemning om bordet. Chik og komfortabel.

1.799 kr.

Spisebordsstolen Holly betrukket med Olena Midnight Blue – komfortabel og en god grund til at fortsætte hyggen omkring spisebordet.

1.999 kr.

Byd også velkommen til spisebordet Miles – en let konstruktion af sorte metalben kombineret med en bordplade i sort egetræ. Et enkelt og grafisk design, der både størrelsesmæssigt (Ø120 cm) og æstetisk passer perfekt i den mindre spisestue.

1.999 kr.

Sofaen Noris i farven Hilton Dophin, men den findes også i et væld af andre farver og farvekombinationer. Vist som 2 personers sofa, 7.999 kr.

Giv din billedvæg en ekstra dimension med et skulpturelt vægophæng inspireret af naturens organiske former. De grafiske linjer leger med lyset og skaber en helt særlig stemning i boligen. Fire nye design i messing og sortmalet metal . Fra 499 kr.

Alle nyhederne fås naturligvis også som fritlagte billeder.
Find dem i Sofakompagniets imagebank – eller skriv til os, hvis der er noget særligt, du søger.

KONTAKTINFORMATION

For udlån, produktinformation og øvrige pressehenvendelser, kontakt

FRIDAY, Anja Hellberg, tlf. 2858 8076, anja@fday.dk

Vi kan ikke trylle, men vil altid gerne prøve!

Møbelbranchens pionerer

Christian og Cathrine Rudolph tog et ordentligt tigerspring ind i fremtiden, da de i 2012 etablerede Sofakompagniet: En møbelbutik, der sælger eget design online.

På få år er Sofakompagniet blevet en af mastodonterne i den danske møbelbranche. Med et banebrydende og enkelt koncept har den danske møbelproducent etableret sig solidt internationalt med 21 showrooms verden over, fra Norge til Sydafrika.

Konceptet er helt enkelt: Du bestiller din sofa online og får den leveret direkte til døren fra Sofakompagniets egen fabrik i Vietnam. Det sparer dig for fordyrende mellemled og gør, at Sofakompagniet kan reagere meget hurtigere på trends etc - meget lig modeindustrien.

"Jeg er lykkelig for at have lavet noget, folk tager til sig. Vores design skal ikke stå på MoMA, men bruges af rigtige mennesker i rigtige hjem," siger medstifter og Business Advisor, Christian Rudolph.

Se mere på Sofakompagniet.dk.

FRIDAY -  Bredgade 25 F, 5. sal  - 1260 København K