15 mars 2019

ANVÄND DIN KÖKSVÅG TILL MER ÄN ATT VÄGA MJÖL

Soehnle är en äkta klassiker inom köksvågar, och gång på gång har Sohnle utvecklat köksvågar där man har tänkt lite extra på både design och funktion - och nu har Soehnle gjort det igen.

Soehnle Page Profi 200 kan väga tre gånger så mycket som de vanliga köksvågarna, så nu kan du inte bara baka extra stora bröd. Du kan också använda din köksvåg till att väga äppelskörden och potatisarna samt t.ex. paket som ska med posten, och ditt handbagage. Köksvågen väger dessutom med intervall på 1 g., vilket också gör den lämplig för att väga helt små mängder - t.ex. kryddor.

Den extra stora ytan gör det lätt att placera en stor skål, ett paket, en gryta o. dyl. på vågen utan att du behöver oroa dig för om det du väger ramlar av vågen.

Displayen har designats med tanke på användarvänlighet och är därför upplyst och extra stor. Den är dessutom placerad så att du kan se den även om du väger ett större föremål.

Soehnle Page Profi 200´s tunna design ger den ett lätt och elegant uttryck trots den stora kapaciteten.

Kr. 499,00

Malene Yding, PR - Tlf.: +45 21573767 Mail: may@fh-as.dk
soehnleshop.se

F&H of Scandinavia A/S - Gl. Skivevej 70 - DK-8800 Viborg - Tel: +45 8928 1300 - E-mail: info@fh-as.dk