2023_Geberit AquaClean Sela mat_iCon.jpg

Det nye Geberit AquaClean Sela douchetoilet i mat hvid opfylder alle krav til design til badeværelset.

Klik på billedet for at downloade i high-res.

Ny, elegant overflade på Geberit AquaClean Sela:
Populært douchetoilet lanceres i mat

I løbet af de seneste to år er den stilfulde hvide matte overflade virkelig blevet populær på badeværelset. Matte, keramiske overflader giver en følelse af eksklusivitet, samtidig med at den er diskret og elegant. Fra 1. april fås Geberits populære douchetoilet Geberit AquaClean Sela nu også i en mat hvid udgave, der supplerer Geberits øvrige kollektion af mat keramik.

"Med Geberit AquaClean Sela i mat har vi nu en portefølje af matte produkter, der er designet til at fungere sammen i perfekt harmoni. Der er et stort udvalg af kombinationsmuligheder med en lang række produkter i hvid mat fra både Geberit ONE og iCon serien," siger Per Holleufer, produktchef hos Geberit.

De matte produkter omfatter tre håndvaske fra Geberit iCon Light serien, en rektangulær og afrundet vask fra Geberit ONE serien samt den keramiske glasur på toiletterne i begge serier.

Specieludviklet keramisk glasur og tilpasset toiletsæde

Geberit har et omfattende testlaboratorium i bl.a. Schweiz, og her satte designernes ønske om en mat overflade teknologien på prøve, da funktionalitet er altafgørende på et badeværelse.

Den matte finish på keramikken er skabt af en helt speciel glasur. Men det er ikke kun glasuren, der er anderledes, da man under udviklingen af toilettet også har tilpasset sædet, så det matcher den eftertragtede overflade.

"Da sæde og låg er skabt af et andet materiale end keramik, reflekterer de lyset anderledes. Derfor var der behov for forskellige testkørsler, før keramikken matchede det matlakerede toiletsæde og låget. Samtidig sikrede de omfattende tests, at overfladerne er robuste nok til at modstå pletter og ridser, så toilettet er let at gøre rent mange år frem," forklarer Per Holleufer.

Med den nye tilføjelse er Geberit AquaClean Sela pr. 1. april tilgængelig i tre forskellige udgaver: Hvid højglans med låg i krom eller hvid samt i den nye, matte version.

Vejl. udsalgspris: 28.795 kr.

3-flexroom_wc_gac_sela_matt_AH1_03.tif

Flere kombinationsmuligheder

Geberit – intelligent design til badeværelset
En virksomhed i bevægelse. Sådan beskrives virksomheden Geberit bedst. Geberits succes skyldes firmaets evne til med over 150 års erfaring i bagagen at tænke innovativt og skabe effektive produkter i høj kvalitet og smukt design. Geberit begyndte som en familiedrevet virksomhed og er i dag førende på det europæiske marked for sanitetsprodukter og står bag en lang række eksklusive toiletter og tilbehør med intelligente, teknologiske løsninger. Geberit er til stede i over 50 lande, hvor mere end 12.000 medarbejdere hver dag arbejder på at udvikle, producere og forbedre fremtidens badeværelsesprodukter.

Se mere på geberit.dk.

KONTAKTINFORMATION

For produktinformation og øvrige pressehenvendelser,

kontakt Katrine Munkeholm, tlf. 2829 7632, katrine@fday.dk