Nye farver skaber flere

muligheder på badeværelset

Maj 2021

Det perfekte alternativ til indbygningscisternen

Nye farver til unikt Geberit-design

Med Geberit Monolith kan du få et væghængt toilet uden at bygge en cisterne ind i væggen. Ligesom du får mulighed for smarte features som automatisk udsugning af dårlig lugt og et diskret lys, der guider dig til toilettet om natten. Nu lanceres Geberit Monolith i fire nye farver, så det bliver endnu nemmere at indrette både minimalistisk og funktionelt i det vigtige rum.

Skærmbillede 2021-04-20 kl. 14.36.15.png

Med Monolith har du mulighed for et væghængt toilet uden at skulle lave en indbygget cisterne. Her er det en model i sort, hærdet glas og top og sider i børstet, sort aluminium.

Det var lidt af en revolution, da Geberit i 2010 lancerede den første Monolith – et elegant modul med indbygget cisterne, der byggede bro mellem cisterner bygget ind i væggen og de gammeldags, udvendige cisterner.

Men mange kender ikke til de muligheder, der følger med Geberit Monolith. I dag, 11 år senere, kan Geberit Monolith kombineres med stort set alle standardtoiletter samt Geberit AquaClean douchetoiletter.

En anden fordel er, at Monolith kan integreres i langt de fleste badeværelser uden særlige pladskrav, modifikationer og besværlig installation – en kæmpe bonus både, når der bygges nyt og renoveres.

2021_monolith_sandgrey_detail_2_Original.tif

Nye farver giver flere muligheder

Nu får du endnu flere muligheder for at vælge et et toilet, der matcher den øvrige indretning på badeværelset. Fronten på Geberit Monolith, der er skabt i hærdet glas, fås fremover også i farverne Lava, Sand Grå samt skifer- eller betonlook ud over de eksisterende farver: Sort, hvid og mint. På top og sider har du også flere farvemuligheder i matbørstet, anodiseret aluminium.

Geberit Monolith i Sand Grå og grå aluminium, vejl. udsalgspris 9.920 kr.

Luksusmodellen fjerner lugte

Det lyder måske som drømmetænking, men det kan faktisk lade sig gøre – for Geberit Monolith fås også i en Plus-model, hvor et indbygget filter fjerner al uønsket lugt fra toilettet. Desuden har den et blidt orienteringslys, der guider dig til toilettet om natten.

Geberit Monolith Plus, vejl. udsalgspris 18.685 kr.

2021_monolith_sandgrey_orientationlight_7_Original.tif

Sela with Monolith_Original.tif

Geberit Monolith, fra 9.920 kr., Geberit AquaClean Sela douchetoilet, fra 20.745 kr.

Geberit – intelligent design til badeværelset

150 års ekspertise inden for badeværelser

I mange årtier har Geberit været go-to-selskabet for dem, der søger design af høj kvalitet indenfor sanitære produkter, såsom toiletter, møbler og cisterner. Virksomheden er en af Europas førende producenter på området med et dybt og lidenskabeligt fokus på produktets levetid, funktionalitet og design.

Geberit Group, der har hovedkontor i Schweiz, beskæftiger mere end 12.000 medarbejdere i over 40 lande.

Læs mere på geberit.dk.

KONTAKTINFORMATION

For produktinformation og øvrige pressehenvendelser, kontakt

FRIDAY, Katrine Munkeholm, tlf. 2829 7632, katrine@fday.dk