FORENINGSNYT

Foreningsnyt november

unknown documenttype 'template' 18. november 2019

Foreningsnyt om valg til brugerbestyrelsen, arrangement for frivillige, børneattesterklæring.

Valg til Brugerbestyrelsen på onsdag den 20. november

Der skal vælges repræsentanter til Brugerbestyrelsen. Derfor har du og din forening nu mulighed for at blive valgt til medlem af Brugerbestyrelsen ved Glostrup Idrætsanlæg.

Som medlem af Brugerbestyrelsen bliver du inddraget i udviklingen af idrætsområdet og kan være med til at fremme borgernes muligheder for at dyrke idræt og motion på en måde, der svarer til deres interesser og behov.

Valgmøde for valg af foreningsrepræsentanter samt personlige stedfortrædere afholdes

Onsdag den 20. november 2019 kl. 17.30 i fællessal 1, Glostrup Fritidscenter

Medlemmerne vælges for 2 år - for perioden januar 2020 til december 2022. Der holdes seks møder om året, og møderne er som udgangspunkt placeret torsdage kl. 19.00-22.00.

Husk erklæring om indhentelse af børneattest

Alle folkeoplysende foreninger skal hvert år indsende en tro og love erklæring om, at de indhenter børneattester på trænere mv., som er i kontakt med børn under 15 år. Erklæringen skal indsendes selvom foreningen ikke har medlemmer under 15 år, men i så fald behøver foreningen ikke indhente selve børneattesten. Du kan udfylde erklæringen her.

Husk at vi ikke skal have selve børneattesterne, kun erklæringen. Vi skal have erklæringen fra jer senest den 20. januar 2020. Foreninger, som ikke har afleveret erklæringen, kan ikke låne lokaler og få tilskud af Glostrup Kommune.

Tilmeld dig til arrangement for frivillige i svømmehallen

Alle frivillige i Glostrup + børn/børnebørn inviteres til gratis arrangement i Glostrup Svømmehal.
Lørdag 23. november 2019 kl. 16 - 18. Her byder svømmehallen på en perlerække af aktiviteter for store og små - 30 min. vandgymnastik, aquaglide, waterball, varmvandsbassin med bObles legetøj mm. Der vil også være lækre forfriskninger, som kan nydes på bassinkanten. Læs mere i invitationen, som du kan hente via linket herunder.  OBS: Sidste frist for tilmelding er den 20. november.

Frivilligfejring 2019.pdf