7. maj 2019

PRESSEMEDDELELSE

ZONE DENMARK VINDER SINE HIDTIL VIGTIGSTE AWARDS

Juryen hos German Brand Award har udpeget Zone Denmark som årets innovative brand. Teamet bag det danske designbrand er både beærede og begejstrede sig over anerkendelsen, der kroner en intensiv revitaliseringsproces.

"We did it!" Tre års hårdt slid hos Zone Denmark er nu blevet præmieret med et par af den internationale designbranches prestigefyldte priser.

German Design Council har tildelt Zone Denmark hele 2 priser for excellent brand management - nemlig i kategorierne: Kitchen & Household Appliances og den prestigefulde specialpris "Brand Innovation of the Year".

Det er langt fra nyt for Zone Denmark at vinde internationale design awards. Men til forskel fra de tidligere produktpriser, handler det denne gang om selve brandet.

"Sammen med vores designteam har vi sat stærkt ind på at løfte Zone Denmarks designprofil, ligesom vi har hævet niveauet i vores PR- og marketingindsats," fortæller Michael Bruun, Design & Brand Manager hos Zone Denmark.

"Priserne her er det største skulderklap, vi kunne ønske os," lyder det fra Michael Bruun, der sammen med teamet igangsatte revitaliseringen i 2015. Siden fik projektet nye muskler, da Zone Denmark sidste år blev opkøbt af Skandinaviens førende brand & trading house, F&H of Scandinavia

German Brand Award organiseres af det tyske Rat für Formgebung Service GmbH. Sidste år kunne man finde navne som Opel Exclusive og Lufthansa AG blandt prismodtagerne.

Michael Bruun og hans team får overrakt priserne ved Telekom Hauptstadtrepräsentanz i Berlin til juni, hvor vinderne også præsenteres i German Brand Awards online galleri.

About Zone Denmark:

Zone Denmark makes a statement that leaves you in no doubt.  We interpret evolving trends by rethinking beauty and functionality for everyone who shares our belief in a profoundly positive life. Expressed in an honest and colourful way, our designs challenge convention, inspire curiosity and embrace exquisite materials. We've won several international design awards with our team of innovative Danish designers, which is great. But it's our design-loving friends around the world that make it all worthwhile!

IMAGEBANK:  skyfish.com

Zone Denmark’s SINGLES collection 2019

For yderligere oplysninger:

Malene Yding, PR - Tlf.: +45 21 57 37 67 Mail: may@fh-as.dk
Mette Østergaard Gudiksen, Social Media - Tlf.: +45 88 16 76 54 Mail: mgu@fh-as.dk

Social media icon Social media icon Social media icon

www.zonedenmark.dk