Åbent i dag: 10-17

Menuer

Til fester, sammenkomster, jubilæer, selskaber samt familie - grupper og virksomhedsfester i GIVSKUD ZOO og på GIVSKUD ZOO - HOSTEL finder I spændende menuer og buffeter. Har I andre ønsker end det nuværende indhold, så lad os tale om det.

Bestil eller hør mere om menuer i GIVSKUD ZOO

Festmad med stort indhold af økologi

Menuer, buffeter og alle anden festmad i GIVSKUD ZOO og på GIVSKUD ZOO - HOSTEL har bronzemærke i økologi. Det sikrer, at 30-60% af de indkøbte føde- og drikkevarer er økologiske. Din festmad og dine drikkevarer indeholder derfor en stor andel af økologiske råvarer og ingredienser.

Det Økologiske Spisemærke er en statskontrolleret mærkningsordning for spisesteder.

Lækre buffeter

Buffeter er både mange festarrangørers og gæsters favorit til de festlige lejligheder. Så er der et bredt udvalg og noget for alle smagsløg. Det er også skønt at få lov at kreerer sit helt eget indhold på sin tallerken. I GIVSKUD ZOO og på GIVSKUD ZOO - Hostel finder I årtidsspecifikke buffeter samt en helårsbuffet, hvor der er mere til børnene. Der kan tilkøbes ekstra retter og tilbehør.

Årstidsbestemte 1-3 retters menuer

Til de, som foretrækker 1-3 retter og servering ved bordene, har vi også en god løsning. Her sammensætter I selv jeres retter i udvalget, som findes for hver årstid.

GIVSKUD ZOOs brunch

Den nye klassiker i menurækken er brunch. Inviterer I til en festlig anledning tidligt på dagen, og byder på en dejlig brunch i GIVSKUD ZOO eller på GIVSKUD ZOO - HOSTEL, så er der også god tid til at besøge dyrene, opleve dinosaurparken og de 4 særudstillinger samt de mange legepladser i GIVSKUD ZOO.

Måske vil I endda starte jeres fest i staldene for at vække dyrene eller have besøg af en guide med kranier og skind, rør og spørg, i jeres festlokale. Her er mulighederne mange.

Konformationsmenu efter de unges smag

Til festen, hvor den unge træder ind i de voksnes rækker, tilbyder GIVSKUD ZOO og GIVSKUD ZOO - HOSTEL en rigtig lækker buffet. Husk også at der følger en gave med til konfirmanden, når de holder deres konfirmationsfest i GIVSKUD ZOO eller på GIVSKUD ZOO - HOSTEL.

Gruppemenuer til seniorudflugter

I GIVSKUD ZOO finder I en gruppemenu, der indeholder klassikere til de hyggelige dagsudflugter, som seniorer drager på året rundt. En del af GIVSKUD ZOO kan opleves fra bus bl.a. at løver, zebraer og giraffer, der går frit rundt omkring jeres køretøj. Der er også nemt at komme rundt på egen hånd eller på guidet gåture for alle i GIVSKUD ZOO, også for funktionsnedsatte.

Fantastiske festlokaler i zoo

GIVSKUD ZOO og på GISKUD ZOO - HOSTEL har fire fantastiske selskabs- og festlokaler til jeres begivenheder. Her fremgår det med al tydelighed at I fester i en zoologisk have. Dyrene er bl.a. synlige som dekoration på væggene, i form af pynt, udstoppede dyr og endda levende dyr, da et festlokale ligger i kæmpeoddernes anlæg. Holder I fest i GIVSKUD ZOO eller på GIVSKUD ZOO - HOSTEL byder I jeres gæster på en fest med et tvist og en ekstra oplevelser i de særlige lokaler.

Fest med overnatning

Jeres festlokale i GIVSKUD ZOO eller på GIVSKUD ZOO - HOSTEL ligger meget tæt på eller helt sammen med 26 hyggelige familieværelser med eget badeværelse.

Holder I fest i GIVSKUD ZOO eller på GIVSKUD ZOO - HOSTEL får både I og jeres gæster ydermere 20% rabat på værelsespriserne. I kan sove familier eller venner på værelserne.

I  GIVSKUD ZOO og på GIVSKUD ZOO - HOSTEL har I derfor alle muligheder for både at holde en god fest og blive godt udhvilet til dagen efter.

Bestil værelser til fest med 20% rabat

Billettype:
Barn (3-11 år)
Antal:
0 stk
Billettype:
Voksen (12+år)
Antal:
0 stk
Billetter kan bruges i 2023 sæsonen som er 1. april - 29. oktober.