Mandag
Ladies Mud Race/Xtreme Mandehørm – Virtual Edition 2020
Ladies Mud Race / Xtreme Mandehørm
                                        – Virtual Edition 2020

Den 1. juni kl. 10.00 kan mud-ladies, mandehørmere og alle andre kan nu løbe sammen - hver for sig. Alle er inviteret med, og løbet er helt gratis! Løb din egen lokale rute og opdag sjove og kreative forhindringer. Del det med alle os andre løbere undervejs og vær med i lodtrækningen om fede præmier.

Vær med til en fed løbsoplevelse, hvor vi løber sammen - hver for sig!

Hvornår? Vi løber sammen - hver for sig - mandag d. 1. juni 2020 (2. pinsedag). Starttid er kl. 10.00. Der er fælles opvarmning kl. 09.45 via Facebook.

Hvor langt? Ja, det bestemmer du selv – og du bestemmer også selv dit tempo. Vi har slukket for det store ur i dag. Men du er selvfølgelig velkommen til at tænde dit eget ur og registrere din tid her på Sportstiming efterfølgende.

Hvor? Det bestemmer du også selv – løb lokalt, løb i byen, på stranden, i skoven eller i haven, hvis den er stor nok! Bare løb, hvor du synes det er fedt og hvor der kunne være sjove forhindringer og oplevelser.

Forhindringsløb – hvordan? Du skal på din rute finde nogle allerede eksisterende forhindringer – fx skilte, lave mure, bænke i byen, trapper, bakker, forskelligt underlag, væltede træer i skoven, store sten på stranden og hvad lokalområdet og din kreativitet nu rækker til. Du skal så passere forhindringerne på bedste vis –, over forhindringer, under forhindringer, balancere, krybe, hoppe, svinge/hænge og måske forbi lidt vand eller mudder i en grøft. Husk at tage hensyn til de mennesker, der færdes på din rute. Det er en god ide at have dit startnummer på, så folk kan se, at du er i gang med et løb, hvis forbipasserende undrer sig over, at du kravler under bænken i parken.

Og husk - pas godt på dig selv på de forhindringerne, du vælger. Hvis du løber alene, så fortæl gerne derhjemme, hvor du løber hen og hvornår du forventer at være hjemme igen – just in case!

Bemærk, at du ikke bare må drøne tværs igennem den lokale sø eller gadekær – naturlige vandmiljøer er ofte fredet. Men stranden er åben for alle

Sammen med hvem? Løb alene eller sammen med familie, kæresten, venner eller kolleger - så længe du blot overholder Corona-retningslinjerne og passer på dig selv og andre omkring dig. Så hold god afstand!

Hvad får jeg, når jeg tilmelder mig (gratis)?
· Du får startnummer og diplom (print-selv). Altså verdens hurtigste nummerudlevering.
· Du får opvarmning kl. 09.45 via livestreaming på vores Facebookside.
· Du deltager i fede lodtrækningskonkurrencer om et af vores mange gavekort fra vores sponsorer. Derudover kan du også vinde gratis deltagelse i Ladies Mud Race eller Xtreme Mandehørm til efteråret 2020. Se foto setup*
· Du bliver en del af fællesskabet, der løber Virtual Edition for første gang.
·
Du får anledning til at udforske lokalområdets spændende og sjove forhindringer, der gør løbeturen i det daglige endnu sjovere.

· Du får god og alsidig motion på en rute helt efter din egen smag - og du får en lillebitte smagsprøve på, hvad Ladies Mud Race og Xtreme Mandehørm går ud på.
· Du får et dejligt, langt og varmt bad – uden at vente i kø

*Foto set-up:

Tag fotos/selfies undervejs på din løberute af dig selv sammen med dine forhindringer. Det kan være den sjoveste, sværeste, flotteste eller mest kreative forhindring – du bestemmer. Fortæl, hvor du løb, hvor langt, du løb, dit startnummer og hvor sjovt det var – fx 1-6 stjerner. Upload optil 3 fotos på Sportstiming.dk - så deltager du i lodtrækningen om fede gavekort og præmier fra Løberen, Adidas, Club La Santa og Rema1000. Der er gode vinderchancer!

Vinderne får direkte besked på e-mail (den e-mailadresse du har tastet ved tilmeldingen) og vi sender præmien til dig.

Upload af billeder skal ske senest kl. 17.00 på løbsdagen for at du kan deltage i lodtrækningen.

Ved online tilmelding bekræfter du, at deltagelse er på eget ansvar. Ligeledes bekræfter du, at de løbsfotos/ selfies du uploader på Sportstiming.dk eller på Facebook frit kan offentliggøres og benyttes af arrangøren.

Vi ønsker dig en fantastisk løbetur i dit lokale terræn - vi ses på Facebook

Ladies Mud Race/Xtreme Mandehørm arrangørerne fra Firmaidrætten
 Event information
1. juni 2020