Nu kan I nominere jeres favoritter til Børn i byen Prisen 2024

Stem til Børn i byen Prisen 2024, og deltag i konkurrencen om et ophold med Landfolk til en værdi af 5000 kr.

Foto: Heine Pedersen
17. april 2024
Af Caroline Gruth Hemmingsen

Børn i byen Prisen uddeles for 14. år i træk

For 14. år i træk starter afstemningen til Børn i byen Prisen, og i år kickstarter vi endda årets pris-kapløb med to spritnye kategorier! Børn i byen Prisen hylder de personer, tiltag og virksomheder, som har glædet danske børnefamilier i det forgangne år. STEM PÅ DINE FAVORITTER HER

Nominer dine favoritter

I første fase af priskapløbet kan I nominere jeres favoritter indenfor 17 kategorier. Det særlige ved Børn i byen Prisen er, at det er Danmarks børnefamilier, der 100% afgør, hvem der skal nomineres, og hvem der i sidste ende står som vindere. I 2023 blev der afgivet godt 70.000 stemmer.

Der kan nomineres i 17 kategorier:

·      Årets ildsjæl

·      Årets influencer

·      Årets forlystelsespark

·      Årets børnekulturpersonlighed

·      Årets online underholdning

·      Årets børnevenlige spisested

·      Årets børneteater

·      Årets museum

·      Årets bæredygtige initiativ

·      Årets actionoplevelse

·      Årets dyrepark

·      Årets barselstilbud

·      Årets børnevenlige i Aarhus

·      Årets familieophold

·      Årets uundværlige

·      Årets musicalteater (ny)

·      Årets tech- & science oplevelse (ny)

STEM PÅ DINE FAVORITTER HER

Der kan nomineres fra den 17. april - 21. juni.

Herefter kan der stemmes på de 5, som flest har nomineret i hver kategori fra den 14. august – 6. november.

Foto: Kasper Witte Larsen

Prisshow Glyptoteket

Det hele kulminerer til det store prisshow, der afholdes i Glyptotekets overdådige festsal midt i København lørdag den 16. november 2024. Her vil tv-vært, skuespiller og forfatter Silja Okking, der bl.a. er kendt som cirkusdirektør i Cirkus Summarum, styre slagets gang! Panduro vil sponsorere goodiebags til alle børn.

Foto: Landfolk

Deltag i lodtrækningen om et gavekort til Landfolk på 5000 kr.

Alle der afgiver deres stemme til Børn i byen Prisen, deltager automatisk i konkurrencen om et gavekort til Landfolk på 5000 kr. Gavekortet er gyldigt i hele 2024 og 2025 og kan anvendes til booking af et sommerhus på landfolk.com. Det kan ikke kombineres med andre rabatter eller gavekoder, kan ikke byttes til kontanter og skal anvendes i ét samlet køb.

Få 100-vis af rabatter i Børn i byen Klubben