Google Wallet

Alle
Screenshot

Om denne app

Google Wallet giver dig hurtig og sikker adgang til det vigtigste, du skal bruge i hverdagen. Brug kontaktløs betaling, hvor Google Pay accepteres, hold styr på dine boardingkort og meget mere – alt sammen med din telefon. Opbevar alt på ét beskyttet sted, uanset hvor du skal hen.

BEKVEMT

Få det, du har brug for hurtigt
+ Tre hurtige metoder til at få adgang til alt det, du skal bruge i hverdagen: Brug din telefons kvikmenu til hurtigt at få adgang, åbn Wallet-appen fra din startskærm eller anvend Google Assistent, når du er på farten.

Tilgå Google Wallet fra dit WearOS-ur
+ Og få direkte adgang til Wallet på den primære WearOS-urskive med widgets.

Opbevar betalingskort, medlemskort og meget mere
+ Betal eller optjen bonusser i dine yndlingsbutikker med en digital pung med plads til mere

Dét, du har brug for, når du har brug for det
+ Din Wallet kan hjælpe dig med at finde de kort, du har brug for, når du har brug for det. Få en notifikation om dit boardingkort på dagen for rejsen, så du ikke behøver at lede efter det i din taske.

NYTTIGT

Hold styr på kvitteringer
+ Du kan nemt finde transaktionsoplysninger i Wallet, inklusive smarte oplysninger, f.eks. sted, der er hentet fra Google Maps

Enkel og problemfri integration på tværs af Google
+ Synkroniser din Wallet med henblik på at holde din kalender og Google Assistent opdateret med de seneste oplysninger, f.eks. opdaterede oplysninger om boardingkort og notifikationer om events
+ Foretag hurtigere indkøb ved at tjekke dine saldi for point og loyalitetspoint i Maps, Shopping og andre steder

Kom i gang med det samme
+ Konfigurationen er problemfri med mulighed for at importere kort, loyalitetskort og andet, som du har gemt i Gmail.

Hold dig opdateret på farten
+ Gør det nemt at boarde med de seneste oplysninger hentet fra Google Søgning. Google Wallet holder dig opdateret om ændringer af gates eller uventede forsinkelser af flyafgange.

SIKKER OG PRIVAT

En sikker måde at opbevare det hele på
+ Sikkerhed og privatliv er indbygget i hele Google Wallet, så alt det, du skal bruge, er beskyttet.

Android-sikkerhed, du kan regne med
+ Beskyt dine data og alt det, du har brug for, med Androids avancerede sikkerhedsfunktioner f.eks. totrinsbekræftelse, Find min telefon og fjernsletning af data.

Med kontaktløs betaling er dit kort sikkert
ALT: + Google Pay deler ikke dit faktiske kreditkortnummer med forretningen, når du trykker for at betale med din Android-telefon. Dermed beskyttes dine betalingsoplysninger.

Du administrerer selv dine data
+ De brugervenlige privatlivsindstillinger giver dig mulighed for at vælge, hvilke oplysninger du deler med forskellige Google-produkter, så du får en skræddersyet oplevelse.

Google Wallet er tilgængeligt på alle Android-telefoner og Wear OS-enheder (Lollipop 5.0+).
Har du stadig spørgsmål? Gå til support.google.com/wallet.
Opdateret
6. maj 2024

Datasikkerhed

For at du kan beskytte dine data, er det vigtigt at sætte sig ind i, hvordan udviklere indsamler og deler disse data. Databeskyttelses- og sikkerhedsprocedurer kan variere afhængigt af din brug, din region og din alder. Udvikleren har leveret disse oplysninger og kan løbende opdatere dem.
Denne app deler muligvis disse datatyper med tredjeparter
Personlige oplysninger, Finansielle oplysninger og 2 andre datatyper
Denne app indsamler muligvis disse datatyper
Lokation, Personlige oplysninger og 8 andre datatyper
Data krypteres under overførsel
Du kan anmode om sletning af data
Uafhængig sikkerhedsgennemgang

Bedømmelser og anmeldelser

4,3
1,54 mio. anmeldelser
Marianne Lindhart
10. april 2024
Kan ikke tilføje mit visa dankort
1 person fandt denne anmeldelse nyttig
Søren Svenne
26. marts 2024
Since last update I cannot pay contactless with my smartphone anymore. The app will open a identity confirmation prompt, and when I identify the pay terminal will ask for a retry wich will cause the app to open the identity confirmation promt again... A loop.. Update : Deleting cashe and app data worked. Now the app is flawless
8 personer fandt denne anmeldelse nyttig
Google LLC
24. marts 2024
Hi Soren! We are sorry to hear that you encountered issues using Google Wallet app. Please check out this article to fix issues with the app: goo.gle/3b6hwwn. If everything looks good but you still experience problems: goo.gle/3Q7Hcg7. Thanks for reaching out.
Laura Daugaard Madsen
30. marts 2024
Den virkede, men efter jeg åbenbart ikke var gammel nok låste den appen og kan ikke bruge den . Virkelig irriterende når den faktisk var god før
1 person fandt denne anmeldelse nyttig

Nyheder

• Hold det hele beskyttet på ét sted, uanset hvor du skal hen, med den nye Google Wallet.
• Få glæde af hurtigere, mere sikker og nemmere adgang til det, du bruger i hverdagen, f.eks. betalingskort, loyalitetskort, koncertbilletter med mere – alt sammen fra din Android-telefon.